Cool Blog Oreo Series

Wednesday 31 July 2019


Dekat Cool Blog ni antara fav drinks mesti yang ada Oreo sebab crunchy bila minum. Kenyang pulak tu sebab ada biskut kan tambah pulak kalau tambah black pearl. 

Since ada Oreo series ni memang tergedik lah nak order satu. Selalunya ambil Mocha Oreo tapi kali ni tukar pulak ke Cappucino Oreo dengan topping balck pearl. 


Harga still murah lagi la sebab RM6.50 je lepas tambah topping, tak semahal milk tea lah. Tapi rasa dia manis sangat la pulak. Tak tahu apa yang menyebabkan manis sampai kena tambah air mineral sebab tekak dah kembang. 

Mungkin outlet Star Avenue yang tak pandai blend ataupun mungkin combination ni boleh buat orang potong kaki. Second time? Naaahhhhh



3 comments

  1. Saya baru try premium milk tea yang Kak Farhana pernah share dulu. Kalau ikutkan ada brown sugar tapi tak terasa pun. Yang Oreo series ni tak pernah try lagi.

    ReplyDelete
  2. air suam lagi sedap...kata kata orang yang dah kena sound dgn doktor sbb dah ada darah tinggi, kolestrol tinggi...diabetis sipi sipi...

    ReplyDelete
  3. Selalunya kalau manis tu, pekerja outlet tak pandai blend.. Susah nak cari coolblog yang sedap.. selalu dapat yang manis.. huhuhu..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.