Tealive Hazelnut Milk Tea

Monday 29 July 2019

Sebelum ni kalau pergi Tealive memang tak tahu nak pilih drinks mana yang best sebab everytime try mesti tak jumpa yang ngam dengan tekak sampai lah satu hari tu dekat Twitter ada yang suggest minum Hazelnut Milk Tea. 


Walaupun tak berapa nak percaya dengan saranan tu I still gedikkan diri pergi order hazelnut milk tea ni tapi regular cup je lah. Kang kalau tak sedap, nak campak mana pulak kan? 

Bila minum Hazelnut Milk Tea ni fuhh tak menyesal langsung order sebab memang sedap. Menyesal pulak beli regular cup je sebab sekejap je dah habis. At first I order hazelnut milk tea dengan black pearl. 

Since I'm not a fan of black pearl, second time order yang kosong punya and still sedap! 


My Twitter friend suggest minum dengan grass jelly sebab jelly dia lembut so percubaan ketiga pergi ke Tealive, I order hazelnut milk tea dengan grass jelly and I fell in love instantly! 

So you guys kalau tak tahu nak order apa dekat Tealive, try la order Hazelnut Milk Tea with Grass Jelly okay?!

3 comments

  1. mmg setiap kali kalau pergi tealive order hazelnut milk tea ni jeee. kdg2 tu sambil berbaris tggu giliran dah plan nak try perisa lain tapi last2 dah smpai nak order tu mmg order bnda sama je hahaha sbb takut menyesal try yg lain tu hehe

    ReplyDelete
  2. xpernah minum lagi tealive ni..:)

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.