Unicool Magical, CoolBlog

Monday 8 July 2019


Dulu kecoh dengan Unicornetto, sekarang ni ada UniCool dari Cool Blog berharga RM7.50 satu cup bersaiz 700ml. Dalam UniCool series ni ada 3 flavor smoothies - Magical, Dazzle dengan Twinkle. 

Minggu lepas dah try rasa UniCool Magical campuran dua perisa, strawberry dengan blue coral. Rasa dia agak masam lah sebab ada strawberry tapi nothing special pun rasa dia haha


Sama tak dngan dalam poster? Tak kan? Baik pergi beli Slurpee 7E campur dua flavor baru harga berapa hengget je. Ada la jelly dengan black pearl tapi bukannya minat sangat pun dari dulu. Repeat lagi lepas ni? Naaahhhh

8 comments

  1. uish tengok dari gambar tu macam boleh terasa dia punya manis campur masam dia. erm, letak pearl dlm smoothies macam pelik je? ke kita yg pelik sebab tak suka pearl?

    Fatina Mudz || Amazing Distance

    ReplyDelete
  2. kt gambar iklan tu bukan main lawo rupa... tp yg real apasal ada 2 color je heheheh...

    ReplyDelete
  3. Tak sama langsung.. Yang dalam poster promosi tu memang mengancam dan menarik untuk dicuba tapi bila tengok yang Farhana beli tu, terus cancel nak cuba.. hehehe

    ReplyDelete
  4. poster kemain gambar.. haha..
    dorg pnye marketing..

    ReplyDelete
  5. Lain sikit la gambar poster and real hihihi

    ReplyDelete
  6. Jauh benar beza yang dalam poster dan yang sebenar.

    ReplyDelete
  7. Haritu beli juga cool blog punya, air hari hairmau tu.. Tak sama langsung dengan dalam gambar, pastu rasa kurang sedap 😅

    Sabar jelah

    ReplyDelete
  8. Kat star avenue kan? Haha. Mmg tak serupa lansung kehkeh. cool blog dah tak kewl dah bila dia naikkan harga milk tea ke rm 6 berapa tah. dulu 3 lebih je haha. Sedehhh!

    Ika datang singgah sini. https://ikashoid.blogspot.com/2019/07/thankyou-fatina.html

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.