Blogger Challenge : Someone I Have Feelings For.

Friday 26 July 2019


Since yang join challenge ni semua sembang partner sendiri but I don't have one and I tak ada crush pun so I sembang pasal fav I, Kartik Aryan lah!

Actually nama dia bukan Kartik Aryan pun tapi Kartik Tiwari and I have been his fan sejak dia debut tahun 2011 lagi dalam movie Pyaar Ka Punchnama. Since nama dia naik lepas Pyaar Ka Punchnama disebabkan dia mampu lafaz sekali lalu je skrip sepanjang 12 minit, dia tukar nama kepada Kartik Aryan. 

Makin naik nama dia sejak movie Sonu Ke Titu Ki Sweety masuk dalam Rs100 crore club which impossible for any outsider to beat that. Dari outsider kepada A-list actor and young hot bachelor!


Even nama dah naik pun dia still humble lagi which is great sebab dia pun tahu macam mana susah nak naik ke atas. Outsider macam dia, Rajkumar Rao, Ayushman, Irrfan Khan memang stok talented yet stay humble. 

Bila dah naik ni, makin dikenali makin banyak juga lah yang bash walaupun yang idak idak je. Can't you imagine kena bash sebab rambut dia tebal? Nehi naa? Merepek je menyampah dengan dia sebab tu padahal talent jauh lagi berhgarga dari rambut kot. 

Bila you dah lama minat dengan certain actors & acknowledge bakat dia and that day their talent finally recognized and acknowledge, mestilah u rasa happy sangat kan? I tak mintak banyak, I just nak dia dapat banyak watak yang bagus selain komedi & terus success. 

4 comments

  1. Samalah kita, Kak Farhana. Bila sampai part ni nanti, saya tak tahu lagi nak tulis tentang siapa😅.

    ReplyDelete
  2. uish.. handsome.. tak pernah lagi tengok filem lakonan dia.. boleh cuba nanti kalau berkesempatan.. suka mereka yang wow dan sukses tapi kekal humble..

    ReplyDelete
  3. uish segak sangat crush diaa.. apasal akak mcm x pernah nampak dia .. :D.. adei banyak sangat pelakon hindi x kenal..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.