Milk Tea Dirty

Wednesday 3 July 2019

Nama milk tea ni memang dirty ye bukan nak up entri bash milk tea. 


Minggu lepas dah settle buat hair treatment dekat Da Men Mall, singgah ke Hao Kang Street Food Bazaar sebab dapat voucher RM10. Tapi tak tahu pun nak beli apa sebab banyak gerai non-halal. Lagipun tak banyak booth jual snek. 



Yang geramnya voucher RM10 ni tak boleh guna untuk single purchase. Lagi menyampah bila setiap jenis makanan ada voucher dia sendiri, yang drinks ada voucher dia, foos ada voucher dia sendiri bukan pukal macam yang I dapat ni. 


Nasib masa purchase milk tea ni boleh guna voucher. Okay lah boleh tolak RM2 dari harga satu cup tu RM10. 

Idk kenapa milk tea ni mahal padahal dia tuang susu pastu tambah bubble je. Mungkin sebab proses pembuatan bubble tu kot agak renyah. 

Beli satu je milk tea ni sebab nak rasa tapi hmmmm macam minum susu dengan air cincau je. Melayang RM8 bersama expectation yang agak tinggi. 

Tak tahu nak beli apa dekat situ sudahnya I gave my vouchers to bunch of chinese girls. Kalau boleh guna, boleh la. 

7 comments

  1. Mmg tak boleh in sangat dengan milk tea ni... lagi rela minum teh tarik mamak

    ReplyDelete
  2. Hihi seronok la girls tu dapat voucher free..

    ReplyDelete
  3. wah..bestnya.... jum baca https://misseffah-ara.blogspot.com/2019/07/siapakah-aku-nortaqifa-abd-shaidi.html nak minta tolong nilai.

    ReplyDelete
  4. Setakat ni brown sugar pearl milk tea yang kena dengan tekak saya Tealive je. Dalam banyak-banyak bubble tea yang saya cuba, Tealive yang paling saya suka sbb rasa dan kuantiti berbaloi dengan harga yang dibayar.

    ReplyDelete
  5. tetiba femes betul milk tea ni kan, pasal ada pearl tu jak kot .. padahal milk tea ni lama bah sudah wujud , siap ada pearl hitam tu .. dulu2 time kak pip study, sekitar RM3.50 jak ni, now dah berbelas2 ringgit ...

    ReplyDelete
  6. macam tak ada function juga dapat voucher tapi tak boleh guna.

    ReplyDelete
  7. Milk tea dengan segala dengan buble tu langsung tak pernah try.

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.