Blogger Challenge : Introduction and your recent photo.

Tuesday 23 July 2019


Hey there! So first of all cliche la tu semua challenge nak sembang pasal introduction. Nothing much on myself pun. Kalau tengok nama blog ni pun dah guna nama sendiri, Farhana Jafri. Kelahiran tahun 1991 so kira sendiri lah umur berapa sebab entri ni akan berpanjangan sampai bila-bila so better letak tahun. 

As for now bekerja sebagai Corporate Executive di law firm company walaupun grad dalam bidang Finance. Tapi okay lah sebab buat juga account, costing semua so tak lari jauh sangat la dari balance account dan ledger tu.

I join Blogger ni dah lama since 2009 tapi tak lah tumpu sepenuhnya macam sekarang sebab dulu tak pandai nak blogwalking ataupun ada masa yang banyak nak main internet sebab dulu kan internet mahal nak pakai broadband bagai. Duduk pulak kawasan ceruk kampung memang tak dapat la nak online lama. 

Blog ni pun dah blog yang ke3 dah buat. Asalnya dah malas tapi kawan and family suruh continue, buat jugak lah & alhamdulillah dapat la jugak kutip duit dari sini. Kalau dulu niche personal, sekarang ni more to Bollywood entertainment sebab life bila dah bekerja ni bukannya best mana pun nak sembang. Kadang tu buat review untuk buku, product, makanan ataupun tempat. 

I guess that's all for now, good night :)

6 comments

  1. Ohh patutlah bila baca mula2 blog Farhana tak mcm newbie.. haha~

    ReplyDelete
  2. Wah baru nampak yang latest 😁 Lain sikit dari gambar di About Me. I see no wonder Farhana suka cerita pasal Bollywood. Memang minat Bolywood sangat-sangat la ni yer 😊

    ReplyDelete
  3. Hai salam perkenalan....

    ReplyDelete
  4. sembang pasal kerja mana pernah best pun ...hihiihhi...

    ReplyDelete
  5. Intro yang menarik, I like..

    ReplyDelete
  6. Hai sis.. Cantik blog sis. Sis tahun 91 rupa2nya ya.. Hehe. Ingatkan sebaya

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.