Win 3-day passes to Good Vibes Festival 2023 with Hitz FM and Mix FM

Monday 10 July 2023

Win 3-day passes to Good Vibes Festival 2023 with Hitz FM and Mix FM | Listen to Hitz FM and Mix FM from now till 14 July for a chance to win

Menangi pas 3 hari ke Good Vibes Festival 2023 di Hitz FM dan Mix FM

• Pengunjung festival muzik berpeluang menang sepasang pas 3 hari yang bernilai RM800 setiap  satu untuk berhibur di Good Vibes Festival 2023, dari sekarang hingga 14 Julai, di udara menerusi Hitz FM dan Mix FM. Festival muzik akan diadakan di Sepang International Circuit pada 21 hingga 23 Julai 2023.

• Good Vibes Festival 2023 akan mempersembahkan barisan pemuzik tempatan dan antarabangsa yang terkenal termasuk Hujan, Alyph, The 1975, The Kid Laroi, The Stokes, Daniel Caesar, Sabrina Carpenter, DPR live, Leehi, Blink, Peach Tree Rascals, Jovynn, Leaism, Lullaboy, Bad Habits, Naufal x Mr Yang x Ashleylau, Talitha, The Filters dan ramai lagi.

• Peluang untuk menang tiket:

o Di Hitz FM

▪ Jadi pemanggil terpantas selepas isyarat ke udara di segmen ‘Hitz Morning Crew’, jam 8 pagi, Jumaat, 14 Julai 2023.

▪ Lima pemanggil yang melepasi talian telefon Hitz FM berpeluang menang sepasang pas ke festival untuk 3 hari.


o Di Mix FM

▪ Jadi pemanggil terpantas selepas isyarat ke udara di ‘Mix Drive with Hafiz & Guibo’, Isnin hingga Jumaat, 3 petang - 8 malam.

▪ Peserta perlu kongsikan sorakan berdurasi 10 saat untuk satu nama pemuzik digemari yang akan membuat persembahan di Good Vibes Festival 2023.

▪ Personaliti radio akan menyenarai pendek pemenang-pemenang berdasarkan sorakan terbaik.

• Untuk maklumat lanjut, layari hitz.syok.my atau mix.syok.my dan ikuti platform media sosial.

Ikuti





Post a Comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.