Sinopsis | Bukan Cinta Sempurna (2023)

Wednesday 26 July 2023


‘Bukan Cinta Sempurna’ akan ditayangkan pada setiap Isnin hingga Jumaat bermula 31 Julai 2023, jam 6.00 petang secara eksklusif melalui saluran Astro Ria (104).

Pengarah: Azri Izhar & MP Roslin MD Sharif

Pelakon: Ayda Jebat, Fadlan Hazim, Amar Baharin, Dato’ Ziela Jalil, Emelda Rosemila, Husna Mustaffa, Dato’ Raja Shah Rezza, Shah Iskandar

Produksi: Global Station Sdn Bhd

Rangkaian: Astro Ria / Astro GO

Episod: 50 episod

Tarikh Tayangan: 31 Julai 2023

Waktu Tayangan: Isnin – Jumaat, 6 petang

Sinopsis:

Qistina, pekerja ladang yang berhadapan dengan pelbagai cabaran bersama ibunya setelah dia jatuh cinta dengan Luqman, anak kepada Tuan Budi, pemilik ladang tersebut. Namun percintaan mereka dipenuhi onak duri lantaran kematian Tuan Budi apabila hubungan mereka dihujani fitnah. Nasib Qistina menjadi lebih tragis apabila dia ditinggalkan dalam keadaan hamil oleh Luqman yang sudah terkesan dengan fitnah, memaksa Qistina untuk keluar dan membina kehidupan sendiri.

Pecahan Watak :

Ayda Jebat sbg Qistina

Fadlan Hazim sbg  Luqman

Amar Baharin sbg Zyan

Shah Iskandar sbg Aniq

1 comment

  1. Halah.. Halah.. Mesti konflik air mata ini.. huhuhu..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.