Sinopsis | Budak Hostel Otaknya Sewel (2023)

Wednesday 26 July 2023


‘Budak Hostel Otaknya Sewel’ akan ditayangkan pada setiap Isnin hingga Khamis bermula 31 Julai 2023, jam 10.00 malam secara eksklusif melalui saluran Astro Ria (104).

Pengarah: Norhanisham Muhamad (Labu)

Produksi: Radius One Sdn Bhd

Rangkaian: Astro Ria / Astro GO

Episod: 18

Tarikh Tayangan: 31 Julai 2023

Waktu Tayangan: Isnin - Khamis, 10:00 malam

Sinopsis 

Akhil telah dicabar oleh musuh ketatnya, Borhan untuk mencuri barang seorang pelajar perempuan yang paling popular iaitu Zakiah Merican. Jika Akhil berjaya memecah masuk asrama perempuan, Borhan akan memulangkan kembali surat rahsia milik Akhil yang dicurinya. 

Dengan bantuan rakan-rakannya, Akhil mula merancang strategi memecah masuk ke dalam asrama perempuan. Cabaran demi cabaran terpaksa mereka lalui untuk menjalankan rancangan nakal mereka termasuklah perlu berhadapan dengan warden mereka yang sangat garang iaitu Cikgu Marzuki. Cikgu Marzuki merupakan pesaing Cikgu Daniel dalam cubaan untuk memenangi hati Cikgu Murni.

Kesempatan ini diambil oleh Akhil untuk memasuki asrama perempuan ketika Cikgu Marzuki terleka. Namun tanpa mereka sedari, sesuatu perangkap sedang menanti mereka setelah mereka Berjaya memasuki asrama perempuan itu.

Pecahan Watak :

Tuah Adzmi sbg Akil

Baihaqi Majid sbg Mat Piah

Adam Eji sbg Widad

Izz Ilham sbg Cupin

Azhan Rani sbg Cikgu Marzooki

Syarnaaz Ahmad sbg Cikgu Daniel

Amelia Christie sbg Zakiah Merican

Zarul Iman sbg Borhan

Aya Amiruddin sbg Balkis Tonggek

Datin Natasha sbg Murni

Adzim Hariz sbg Ghani

Amsyar Aziz sbg Munawer

Flora Haron sbg Angah

1 comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.