Strim rancangan-rancangan Asia terhebat di Astro

Tuesday 4 July 2023

Strim rancangan-rancangan Asia terhebat di Astro | Aplikasi penstriman popular seperti Viu, TVBAnywhere+, iQIYI, WeTV dan ZEE5 di Ultra dan Ulti Box

Dari K-drama terhangat hingga rancangan Bollywood yang hebat, para pelanggan Astro kini boleh mengakses lebih banyak rancangan Asia premium termasuk kandungan Korea, Cina, Jepun, India, Asia Tenggara dan Malaysia pada Ultra/Ulti Box mereka dengan aplikasi seperti Viu, TVBAnywhere+, iQIYI, WeTV dan ZEE5.

Pada Julai ini, anda boleh menikmati rancangan Asia terbaik dari seluruh rantau ini termasuk:

  • K-Drama yang dinanti-nantikan: Numbers yang dibintangi Kim Myung-soo dari INFINITE dan siri komedi bergenre dendam Delightfully Deceitful di Viu.
  • Program Bahasa Cina yang wajib ditonton: Drama fantasi Snow Eagle Lord dan kisah remaja yang menginspirasikan Where Dreams Begin di WeTV; siri fantasi percintaan Beauty of Resilience di iQIYI; dan siri supernatural Hong Kong Unchained Medley di TVBAnywhere+.
  • Rancangan tempatan baharu untuk ditonton tanpa henti: thriller psikologi Alter-Naratif dan romantik komedi Journal Sarahaeyo di Viu.
  • Untuk peminat hiburan dari India: Biopik Hindi berdasarkan chef ikonik India Tarla, drama aksi Tamil Kathar Basha Endra Muthuramalingam (tayangan perdana pada 7 Julai) dan rancangan komedi Telugu Maya Bazaar – For Sale (tayangan perdana pada 14 Julai) di ZEE5.
  • Rancangan lain yang anda perlu tonton: Siri percintaan Indonesia Mozachiko di WeTV dan Marriage With Benefits di Viu.

Dapatkan akses ke dunia hiburan Asia dengan aplikasi ini melalui Astro untuk penjimatan terbaik:

Nikmati lebih banyak penjimatan dengan Pek Primary


Dengan hanya RM59.99/bulan*, Pek Primary Astro kini menawarkan penjimatan sebanyak RM239 dengan dua add-ons percuma Kanak-Kanak dan Korea selama 1 tahun. Ini bermakna anda akan dapat menonton 8 saluran tambahan termasuk tvN, K-Plus, Cartoon Network, Nickelodeon, Nick Jr., CBeebies, DreamWorks dan Moonbug secara PERCUMA selama 1 tahun apabila anda melanggani  ke Pek Primary Astro baharu sekarang. 

Untuk mereka yang mencari pelan WiFi yang mempunyai pelbagai kandungan menarik, anda boleh melanggani Pek Primary kami bersama Astro Fibre dengan tambahan Liga Malaysia hanya pada RM149.99 sebulan*. Dengan bundle ini, anda boleh menikmati Internet kelajuan tinggi dan akses ke perlawanan-perlawanan bola sepak selain daripada kesenangan dan nilai gabungan hiburan semua dalam satu.  

Astro Baharu. Tak Macam Dulu. WhatsApp “Nak Astro” ke 03-9543 3838 atau layari www.astro.com.my untuk melanggan. Untuk maklumat lanjut tentang aplikasi penstriman, sila ke https://products.astro.com.my/apps. 

1 comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.