Pameran Hartanah Bumiputera iProperty.com.my Menampilkan Selebriti, Aktiviti Keluarga, dan Tawaran Terbaik bagi Pencari Hartanah

Thursday 13 July 2023

iProperty.com.my mengadakan Pameran Hartanah Bumiputera yang Menampilkan Selebriti, Aktiviti Keluarga, dan Tawaran Terbaik bagi Pencari Hartanah | Nabila Razali Berkongsi Kisah Inspirasi Memiliki Rumah di Seminar Pameran Hartanah Bumiputera iProperty.com.my pada 15 Julai 2023 di Pusat Pameran & Konvensyen IOI Grand pada pukul 3 petang.

iProperty.com.my, pasar hartanah terkemuka, mengadakan Pameran Hartanah Bumiputera tahunannya di Pusat Pameran & Konvensyen IOI Grand, Tingkat 3, dari 14 hingga 16 Julai 2023. Acara ini menawarkan hujung minggu yang penuh dengan keseronokan untuk seluruh keluarga, termasuk pertemuan dengan selebriti, seminar hartanah, dan aktiviti menarik untuk keluarga.

Acara ini akan dimeriahkan oleh Nabila Razali, penyanyi dan pelakon terkenal, yang akan berkongsi perjalanan mencari hartanah yang menginspirasi, membeli rumah impian beliau baru-baru ini melalui usaha gigih dan perancangan kewangan yang teliti. Nabila juga akan menyampaikan persembahan lagu kegemarannya dan bertemu peminat-peminatnya semasa acara ini.

Selain penampilan Nabila, pembeli hartanah dapat menikmati tawaran terbaik yang tersedia di Pameran Hartanah Bumiputera iProperty.com.my. Terdapat pelbagai promosi dan tawaran menarik dari hartanah yang menyertai pameran ini, periksa kesihatan kewangan percuma dan semakan kelayakan pinjaman oleh KWSP & CTOS, serta strategi pelaburan dan tip yang dikongsi oleh pakar industri hartanah.

Selain itu, acara ini sesuai untuk seluruh keluarga kerana terdapat banyak aktiviti menarik. Acara ini menawarkan perkhidmatan urutan santai percuma, analisis kulit, penyertaan percuma untuk produk makanan dan kecantikan, lukisan muka, sesi berjumpa dan sambutan dengan badut, seni pasir kanak-kanak, taman permainan berongga, dan pertandingan mewarna untuk kanak-kanak berumur antara 4 hingga 11 tahun. Kanak-kanak dapat menikmati aktiviti-aktiviti menarik ini sementara ibu bapa mereka meneroka hartanah impian mereka pada hujung minggu.

"Ini adalah peluang yang hebat bagi pembeli hartanah untuk mengeksplorasi tawaran terbaik daripada pembangunan hartanah terkemuka dalam satu acara sambil menghabiskan hujung minggu yang penuh dengan keseronokan bersama keluarga mereka," kata Sheldon Fernandez, Pengurus Negara, PropertyGuru Malaysia (PropertyGuru.com.my dan iProperty.com.my). "Sebagai pasar hartanah terkemuka, kami berharap Pameran Bumiputera iProperty dapat menghubungkan pembeli yang berhasrat dan pembangunan hartanah serta memberikan pandangan yang lebih jelas kepada pembeli melalui seminar pakar dalam perjalanan mencari hartanah mereka."

Peserta dijemput untuk melawat Pameran Hartanah Bumiputera iProperty.com.my dari 14 hingga 16 Julai antara jam 10 pagi hingga 9 malam. Jangan lepaskan peluang ini untuk membeli hartanah impian anda!

Untuk maklumat lanjut mengenai pameran ini, sila layari https://www.iproperty.com.my/events/ioi-grand-exhibition-bumiputera-home-property-fair-july-2023/

1 comment

  1. Kalau dapat peluang baik masa pameran ini, harus direbut..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.