Blog Performance Februari 2022

Tuesday 1 March 2022


Tema bulan Februari ialah 'Kita mampu merancang, Tuhan tentukan segalanya'. 

1. PV


Jatuh teruk views bulan Februari padahal dah target nak cecah 10k pv sehari. Sehari dapat 1k ada lah. Ada lah sesekali dapat cecah 4k itupun boleh kira dengan jari je. Tak pasti nak bertahan dengan template ni ataupun tukar baru. Tengok dah cun cun dah dekat mobile dengan desktop tapi kacau pv pulak. 

2. Posts


Banyak entry lama naik balik bulan lepas nak bandingkan dengan bulan Januari yang lebih kepada entry baru. Mungkin sebab bulan lepas tak banyak review movie Melayu atau Indonesia baru kot. Macam bulan Januari ada movie Backstage dengan drama Layangan Putus. Movie Sa Balik Baju pun still ramai yang mencari so berbekas lah tempiasnya dekat Popular Post tu. 

3. Keywords 

I cakap nak stop letak keywords sebab muncul keywords sama je tapi still lagi tempek dalam report card sebab banyak keywords baru muncul untuk bulan Februari. I nampak ada yang cari makanan Family Mart maka I akan buat banyak lagi sharing sebab stok senang dapat haha. Cun jugak kalau buat senarai apa yang sedap dan berbaloi dimakan kat situ. 

4. Bilangan Entri

Walaupun bulan Februari ada 28 hari je dan tak ada banyak public holiday tapi berjaya jugak cecah entry sebanyak 44 buah entry kalahkan bulan Januari punya. I nak lenjan saampai 60 tapi ada content yang terpaksa hold masuk bulan Mac sebab Wavve re-release program tu. Ada banyak jugak drama yang tengah layan sekarang akan habis pada bulan 3 so yuppp hopefully boleh cecah 60 atau lebih dari tu. 

Anyway, thanks untuk yang tinggalkan komen. I hope bulan Mac boleh membalas kunjungan tersebut kalau tak ada gangguan atau task mengejut sampai kena stayback dekat office. Semoga target dan impian you guys tercapai di bulan Mac ni and stay safe everyone. Please pray for Pantai Timur people. Semoga mereka semua tabah hadapi ujian bencana luar biasa ni.

2 comments

  1. samalah. PV drop. semoga bulan Mac ni awak lebih sukses dalam bloging. Eh..lama tak tengok film Fiza

    ReplyDelete
  2. Wah.. Tahniah.. Bulan Feb banyak entry Farhana..
    Semoga Mac ini lebih cemerlang..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.