Cinnamon Rolls Cinnabiscoff, SabbyIsBaking

Thursday 31 March 2022


Dah lama nampak Cinnamon Roll Cinnabiscoff dari SabbyIsBaking lalu dekat timeline Instagram sampai jadi teringin nak merasa. Kebetulan ada konsert percuma B.I untuk support warga Ukraine, I pun macam why not order something sweet sambil tengok masa konsert nanti kan?

Masa order ni memang stok cinnamon roll ada sebab Sabby tak busy dengan tempahan lain so yeayyy! Satu box ni RM20.00 untuk 4pcs cinnamon roll dan saiz dia sebesar tapak tangan. Nampak mcam kecil tapi bila makan rasa kenyang sebab bun dia mampat. Price-wise for me, I guess it's cheaper or maybe I can say affordable lah for a dessert. Sabby tambah RM5.00 untuk delivery charge sebab rumah dia dekat je dengan rumah I. Kalau guna Lalamove lagi mahal dari charge dia. 


Kalau close up nampak la melimpah milk frosting dekat bahagian atas tu. Presentation is everything and I love what Sabby did in here. Bila makan tu terasa gabungan roti yang lembut, salutan Lotus biscoff dengan milk frosting. Tapi memandangkan CinnaBiscoff ni adalah pencuci mulut, makan sebiji pun dah penuh perut. Nasib baik Sabby confirmkan nak berapa pcs sebab I punya lah tamak nak beli banyak masa tu. 

Anyway thanks Sabby for the buns! 

Post a Comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.