Balinese Duck Indo Mee, Halaroastduck by Duckout @ kEATchen

Tuesday 29 March 2022

Sebelum ni dah pernah makan menu Balinese Duck Rice so kali ni nak merasa Balinese Duck Indo Mee pulak sebab tak nak makan berat sangat. Indo Mee just nice lah kan. Harga untuk satu set Balinese Duck Indo Mee dalam RM22.90 tak termasuk delivery charge. 


Lebih kurang sama dengan set nasi itik Bali, dalam set ni pun ada tauhu bergedil itik, tempe goreng pedas, itik BBQ, Indo Mee, sambal terasi, sambal kicap dengan sup lobak putih. Beza dekat bahan utama, sup dengan sambal je lah kot. Yang lain sama je. Beria lah cakap tak nak makan berat sangat padahal makan dua tauhu bergedil tu pun dah boleh kenyang. 

Terseksa lah jugak nak habiskan Indo Mee sebab mi dia dah terendam dalam kicap. Macam makan mee bodo pun ada. Tak syok betul takde sayur ni. Terasa benar kosongnya. Makan set ni kena hati-hati sebab tempe dia pedaas betul tapi yang sedapnya kali ni tak goreng garing sangat macam sebelum ni. 

Overall I happy lah dapat rasa menu ni tapi kalau lepas ni dah tak nak order dah sebab mi segera dia terasa kosong sebab tak ada sayur. Lepas ni nak try beli set tauhu bergedil itik dia pulak hehehe

1 comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.