Small Birthday Gift For Mia!

Friday 27 May 2022

Semalam dapat tahu birthday chambering student dekat RRM Oasis ni jatuh hari Jumaat tapi memandangkan Mia dah apply cuti sebab abang dia nak kahwin jadi kitorang plan untuk belikan Starbucks je. 


Nak order kek pun takut membazir sebab ada kitorang 4 orang je dekat office. Yang lain busy dengan meeting dekat luar office. Kalau beli whole cake Mia susah nak bawak balik pulak sebab dia dah nak balik kampung malam Khamis tu. Dah dekat Oasis Square ni ada Starbucks je yang hidangkan kek, so kitorang beli Seaside Macadamia White Chocolate dengan kek Triple Chocolate Cheesecake untuk celebrate birthday Mia. 


Nak tanya jugak Mia suka makan kek perisa apa tapi nanti obvious lah kan nak celebrate so kita play safe dengan beli kek coklat. Drinks pula sebab tak pernah tengok Mia minum coffee, jadi beli lah yang tu sebab dia pernah minum perisa tu. Pernah jugak try rasa Seaside Macadamia White Chocolate ni, not bad lah sebab cantik satu hal, rasa dia pun sedap dekat tekak. Lebih kurang minum air coklat tapi ni coklat putih lepastu ada rasa berlemak kacang macadamia. 

Kitorang tak celebrate beria pun just nyanyi lagu Happy Birthday je lepastu bagi Starbucks. Itupun dia dah nak nangis dah sebab katanya family dia tak sempat nak celebrate. Memasing busy dengan kenduri tu nanti sampai Ahad. Ni je lah yang kitorang mampu bagi sebab tahu last minute. Happy birthday Mia! 

4 comments

  1. memang terharu bila oang yang kita tak expect sambut birthday. hepi birthday Mia!

    ReplyDelete
  2. Mesti Mia terharu..
    Happy belated birthday buat Mia..
    Cantiklah minuman starbucks tu..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.