Cornetto Dark Chocolate Brownie

Sunday 31 January 2021


Sebelum ni ternampak post Kak Sha update pasal aiskrim baru dari Cornetto terus rasa nak cuba sebab suka brownie. Combination brownie dengan ais krim memang sedap especially bila brownie tu panas-panas baru keluar dari microwave. 


But since dipasarkan sebagai produk aiskrim, kena makan yang sejuk lah. Packaging dia cantik warna merah dengan tulisan warna emas. Bila buka wrapping dia, nampak la penuh dengan taburan coklat dekat bahagian atas. Padat pula tu dengan cebisan brownie dan chocolate syrup.


Not bad lah rasa dia penuh dengan aiskrim coklat dengan dark chocolate brownie everytime gigit. Cuma yang tak bestnya kon dia tak rangup macam aiskrim Cornetto yang lain. Maybe sebab cepat cair ataupun cuaca panas sangat kot. Entahlah. 

Untuk gabungan aiskrim dan brownie berharag RM3.70, this one is great enough tapi kalau kena pilih brownie panas-panas dengan asikrim sejuk ataupun aiskrim Cornetto Dark Chocolate Brownie, I rather choose the former. Thanks Cornetto for the experience :)

 

7 comments

  1. adohhh macam sedap nii..macam ada yang nak borong balik keje nanti..haha

    ReplyDelete
  2. Ramai blogger dh review esrem ni tapi kakmim x try lg

    ReplyDelete
  3. Baru sembang tadi, lama tak makan cornetto. Boleh dicuba ni.

    ReplyDelete
  4. Macam sedap tapi belum berpeluang untuk cuba.

    ReplyDelete
  5. i dpt rasakan betapa manis nyaaa! so i tak mau beli hahah

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.