Starbucks Choco Nut Paradise

Monday 27 July 2020

Dah kecoh dekat Twitter bila Starbucks keluarkan menu baru Choco-choco Nutty Frappucino sebab ramai yang claim rasa sebiji macam Ferrero Rocher. Betul ke?


Alang-alang dah ada yang nak belanja, mesti lah nak Choco-choco Nutty Frappucino saiz Grande! Apa ada dekat dalam flavor baru ni? Gabungan dark chocolate dengan hazelnut, mocha whipping cream and sprinkles of almond on the top. Bila minum tu rasa macam chocolate dengan kacang la tapi tak lah rasa macam Ferrero Rocher pun. 



Since I memang gila coklat dengan kacang so flavor ni memang heaven lah. Tak perlu sama macam Ferrero Rocher pun dah syok dah. Ada yang kata kalau nak betul kaw rasa Ferrero Rocher minta Java Chip Frappe, double pumps Mocha Syrup dengan Hazelnut Syrup. Tambah pula Whipped Cream and Chocolate Drizzle. 

Menu ni seasonal je tau, khas untuk summer so kalau habis summer, bye bye lah flavor ni. Dari haritu tergoda dengan Berry Hibiscus. Mungkin esok cun kalau nak pergi beli hshshshs

9 comments

  1. ok fine!!! Ramai cakap sedap ni.. huh kena cuba ke.. haha

    ReplyDelete
  2. oh, tgk pic air nampak sedap, next time boleh cuba beli kat starbucks.:)

    ReplyDelete
  3. nak try la nanti. Tapi minggu depan baru nak keluar. sempat ke idak..

    ReplyDelete
  4. Ala.. nie rasa macam nak terjah starbucks nie..
    Feveret nie kalau kacang dengan choco..

    ReplyDelete
  5. nanti nak cuba tp kalau xdpt order hat biasa order pun okay janji pelepaske starbucks hehee

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.