Blog Performance June 2020

Wednesday 1 July 2020

Second quarter 2020 dah habis dah tapi blog makin teruk pulak. Orang lain dah dapat beribu, kita still RM0.00 sebab account adsense buat hal. Dah give up nak betulkan tapi sedih pulak tengok orang lain dapat tapi kita tak pernah dapat.

1. PV


Bulan Jun merudum je la jatuhnya walaupun dah blogwalking setiap hari. Target pun tak cecah 850k, boleh dapat 839k je. Untuk Julai target 880k la kot. Dapat ke tak dapat, ah lantak lah. 

2. Post


Dari bulan May ramai betul cari gardening tips. Tengah musim orang gila berkebun kan. Since pokok pun dah banyak mati, malas dah nak update pasal gardening. Bila ada kucing ni memang tak terjaga lah pokok tu. Hari-hari dia nak korek tanah. T.T

 All Time Popular Post pun sama je dengan yang sebelum ni.

3. Keywords


Jangan tanya apa benda filem batu badaun tu. Entah yang idak-idak je. 

4. Audience


Tak drop banyak pun dari Malaysia, dalam 4k je compared to May. 

5. Bilangan Entri


Bulan ni takde mood nak update entri sangat sebab mood dah hilang bila tahu Sushant meninggal. I dah excited Dil Bechara nak keluar tapi jadi macamni pulak. Tengok lah kalau ada mood nak back on track Julai nanti. Overall June sucks!

8 comments

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.