Baaghi 3 Promotion Fashion Files | Shraddha Kapoor

Sunday 5 July 2020

Watak Shraddha dalam movie Baaghi 3 macam sporty dan aktif tapi untuk promo events dia selesa dengan gaya feminine and chic. Potongan badan Shraddha more to petite. Muka dia pun jenis ayu je so bila dia cuba untuk tonjolkan sisi seksi dia dalam MV Dus Bahane 2.0 nampak macam try hard. 


Though I love her tanned skin and that boot but it's a no from me. Even the choreography for that song pun tak cantik. Anyway, back to her fashion files for Baaghi 3 promo events, let's see yang mana yeay or yang mana mehhh

1. Movie Screening


Untuk movie screening waktu malam, Shraddha pulled out dress material satin ombre purple dari butik Cami NYC. Tak tahu lah dia selesa ataupun tak dalam cinema hall masa movie screening dengan pakaian yang nipis dan terdedah macam ni. Outfit dia macam bagi vibe nak tidur. Golden strap heels is a no no. 

2. In Denim


Super love this one! She looks chic and stylish dengan floral printed top with simple knot. Dipadankan dengan skinny blue jeans dan nude strappy heels. Makeup, hairstyle dengan accessories masih lagi sama dengan movie screening look. 

3. A Little Too Much? 


Dress Saaksha & Kinni ni mungkin nampak cantik kalau diperagakan dengan cantik. With repetitive looks dan hairstyle let loose macam tu buat penampilan Shraddha tampak awkward. Strappy heels again.....

4. Easy Breezy


Another casual look yang buatkan Shraddha nampak casual dan comel. Cukup dengan sleevless V-shaped neckline short dress berwarna biru gelap dengan hiasan corak berwarna putih dan sneakers berwarna putih dari butik ZARA dah boleh serlahkan keayuan dan kecantikan Shraddha. Walaupun dia repeat huge loop earrings tu but at least hairstyle dia berbeza. 

5. Time To Go Bed? 


Definitely a big no bila Shraddha pilih flared mini satin dress kuning dengan hiasan ruffle di bahagian tengah dari koleksi Ankita. White pumps heel dari ZARA tak sepadan dengan warna kuning terang dress tho I love that pumps! Huge golden earrings dari Radhika Agrawal. 

6. Outdoor Promotion


Shraddha pilih mini dress berwarna biru lembut dengan belt transparent dan hiasan berwarna emas rekaan Kanika Goyal. Dekat hujung dress ada pleat dari warna yang sama. Hairstyle dengan aksesori tak ada yang berbeza pun tapi suka sangat dengan heels dia!

7. Floral Hues


Padanan purple sleeveless halter-neck stripe top dengan floral maxi skirt ni dari H&M. Something unusual to see tapi outfit ni looks nice on Shraddha for summer look. Ringkas dan selesa dengan strap wedges dari Dune London. Suka hairstyle loose curl dengan warna kuku match dengan warna lip gloss pink. Cute!

8. Birthday Celebration


Sambil promote movie, sambil celebrate birthday dengan fans. She looks adorable in pastel and metalic chiffon dress from Needle And Thread. Thank God the dress outshine her since there's nothing different from previous looks especially that strappy heels from Truffle Collection.

9. Glorify Dubai


Tampil berbeza dari kebiasaan, Shraddha pilih pantsuit emerald dari koleksi Nisse. Blazer dilengkapi dengan satin belt dengan warna yang sama dan hook besi untuk serlahkan curve Shraddha. Pants pula nampak cantik terletak di atas buku lali. 

Nothing much for hairstyle but makeup looks on point with winged eyeliner and fuschia pink lips. Earrings berwarna emas dari koleksi Viange dan strap heels berwarna putih melengkapkan gaya sofistikated Shraddha. 

10. Glam Sequin 


Dress pendek dari Pankaj and Nidhi nampak cantik dipakai oleh Shraddha Kapoor. Walaupun main colour hijau metallic agak bahaya tapi sesuai sangat dengan Shraddha. Jarang designer guna material dan tona warna macam ni. Loved that organza extra size di bahagian lengan. Looks soft and flowy. Walaupun besar tak tenggelamkan Shraddha but just nice for chic style. 

Not a fan for strap heels. Even makeup nampak dull bila close up shot. I wish her makeup team choose something bold and style her hair with pony tail or curl.

11. Blush Soul


Padanan t-shirt putih dengan corak bunga dan skirt kembang dan pleated di bahagian atas yang berwarna soft pink dari koleksi Paule Ka buat Shraddha tampil ayu dan feminin. Super love that skirt selain dari warna dia yang mencuri perhatian tapi details di bahagian atas yang serlahkan keanggunan si pemakai. 

Hairstyle deep curle menambahkan drama dengan makeup tebal di bahagian kening but go easy with lip shade. Strap heels putih dari Truffle Collection. I wish she choose ear cuff earrings berwarna rose gold instead of a simple stud earrings. 

Shraddha boleh jadi trendsetter untuk wanita bersaiz petite macam dia tapi hasil kerja Tanya Ghavri nampak tak memuaskan dan kebanyakannya diulang. 11 looks tapi kebanyakannya strap heels dan huge loops earring dengan let loose hairstyle. Shraddha boleh cuba bereksperimen dengan pelbagai aksesori, hairstyle dan heels. 

5 comments

  1. yang no.4 tu nampak comel.. tapi macam pernah nampak Kriti Sanon pakai outfit yang sama atau hampir sama.. huhuhu.. :) Shraddha ni memang natural comel tapi kadang2 kalau silap pilih, dia nampak "besar" huhuhuu.. tapi senyuman dia selalu selamatkan keadaan.. :)

    ...

    ReplyDelete
  2. tertunggu-tunggu farhana up story tentang isu fan clubs di Bollywood yang gaduh dengan professional photographer/media yang tak puas hati group fan clubs "ambik" gambar2 diaorang tanpa bagi apa2 bayaran tu. Rasanya farhana tentu tahu isu tu kan.. hehehehe.. :)

    ...

    ReplyDelete
  3. WA : +85587781483

    admin numpang promo ya.. :)
    cuma di sini tempat judi online yang aman dan terpecaya di indoneisa WA : +85587781483

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.