Day 27 Quarantine : Jarjit Dimana-mana

Saturday 18 April 2020

Tak tahu kenapa trending tapi sekarang ni dekat Twitter bersepah yang buat meme pantun Jarjit. So here are some meme for you guys. Ada yang funny, ada yang hambar but who cares anyway bcs we got nothing better to do anyway.

Image

Image




















Okay dah tu je, yang lain banyak mengarut je. Kpop fans je mendominasi dengan lagu Kpop yang orang ramai tak tahu pun. Party pooperssss

6 comments

  1. hahah ini lawak laaaaaa....

    ReplyDelete
  2. Hahaha kelakar lah! ni kalau main balas2 kat whatsapp group pun best jugak! ngeeee >_<

    ReplyDelete
  3. Hahaha best. Hiburan time pkp ni

    ReplyDelete
  4. Hahaha.. Kejam gila letak muka jarjit dekat badan pompuan.. hahaha

    ReplyDelete
  5. Hii. Saje blogwalking cari hiburan masa PKP. Followed you! ;)

    ReplyDelete
  6. ahahahhahahahha apooooo lahh diorang ni buat jarjit gini...cian ke jarjit

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.