Day 17 Quarantine : Angka 3

Saturday 4 April 2020

Agak menarik jugak angka 3 untuk hari ke-17 dikuarantin ni sebab 3 April ada 3,333 kes positif covid-19. Tak lama lagi mungkin kita akan nampak 1,000 pesakit covid-19 sembuh dan discharge dari hospital.

Image

Jumlah kes positif hari ke-17 ni agak tinggi jugak lah dengan 217 kes baru. 138 pesakit terdiri daripada anggota kesihatan KKM bila sebahagian besarnya menghadiri majlis perkahwinan yang turut sama dihadiri tabligh Sri Petaling. 

Image

Btw petrol dah turun harga kepada RM1.30 seliter. Angka 3 lagi. I tengah tunggu petrol jatuh harga RM1.20 baru pergi beli. Jangan tanya kenapa, I don't even know why either. It just popped in my head to do such thing. 

I did my groceries again but this time at Tesco sebab nak beli seluar. Masa kuarantin ni lah baru nampak yang seluar dengan baju dah kena rembat dengan adik-adik. Lucky for me, Tesco tengah buat sales beli 2 dapat harga murah. Dah la selesa bila pakai. Nice! 

Harapnya kuarantin tak extend sebab I dah tak sanggup duduk rumah tanpa kerja. Work from home ni susah sebenarnya sebab tak ada limit masa bekerja. Pukul 1 pagi pun bersengkang mata siapkan kerja can you even imagined that? Hmmm please jangan extend.....

4 comments

  1. Semoga dipermudahkan segala urusan kita sepanjang tempoh PKP ni. Aamiin

    ReplyDelete
  2. ARMANI POKER

    PROMO BARU DI ARMANI POKER

    BISA DEPOSIT VIA PULSA
    BANYAK BONUSNYA

    Yuk join sekarang juga , Poker online Terpercaya hanya di ARMANIPOKER , berlabel IDN POKER , di jamin 100% anti bot Player Vs Player.

    ditunggu kehadiran di ARMANIPOKER ya !
    Minimal depo 10k
    Minimal wd 50k
    Whatapps : +6287830298557
    Link Alternatif : Adujotos.site | armanipokers.info

    ReplyDelete
  3. betul tu part kerja dari rumah.. tu bila-bila masa dia nak maklum, kita kena juga buat.. Tambah bila urgent.. haiah.. susah sebenarnya WFH nie..

    ReplyDelete

  4. ayo menangkan uang setiap harinya di agen365*com
    WA : +85587781483

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.