Day 29 Quarantine : KKM Our Heroes!

Friday 24 April 2020

I know I'm quite late and matter of fact already late like super late because we already masuk ke fasa 4 but I just update my journal like I promised to myself lol.

First of all I'm tremendously happy for KKM especially for DG Hisham sebab dinobatkan sebagai Ketua Pengarah Kesihatan terbaik untuk wabak Covid-19. Dua lagi doktor ternama dari US dan UK pernah dinobatkan yang terbaik masa virus Ebola dan ZIKA.

Image

Bertukar 3 kerajaan pun DG Hisham tetap jalankan tugas kendalikan KKM dengan baik. Memang patut lah dia dikenali sampai di tahap global tambah pulak bila KKM buat yang terbaik untuk combat virus covid-19. Jumlah kematian kita paling rendah, pulih makin banyak and kes positif pun tak tinggi macam negara lain. 

Though our numbers dah makin berkurang tapi still kena extend jugak sebab wujud kluster-kluster baru baik dari dalam ataupun luar negara. So kena tunggu je la sampai raya. Like I said, sia-sia je beli planner tahun 2020. DG Hisham pun dah kata paling awal nak habis hal covid-19 ni pun sampai tahun 2021. Tskkkkk what a decade. 

4 comments

  1. let's pray and hope for the best

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. Memang terbaik KKM teams..
    Semoga berlalu pergilah wabak covid 19 nie.. aamiin..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah dorang memang terbaik dalam membendung wabak ni. Kita juga kena amek peranan kan? Kluster degil tu patut pupus terus. Heee

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.