Day 25 Quarantine : Diorang Takde Whatsapp Ke?

Sunday 12 April 2020

Entry sebelum ni baru je happy firm akan buka balik but turns out it's not happening... nope...

Image


Menyampah pulak dengan kerajaan baru ni. Meeting sampai malam katanya tapi keluar instruction tak jelas. Jangan la buat macam ni, Kejap bagi kebenaran, kejap tarik balik. Dah la firm bukan under SMEs, e-review berjalan tapi duit tak masuk. How to survive meh?

Image

Even KKM tegur business sekian sekian diminta jangan beroperasi tapi tweet tu KKM delete. Diorang tak consult dulu ke dengan KKM? Caca marba buat kerja. Lagi satu hal, panas hati jugak bila kita tak dibenarkan balik tapi menteri got VIP access? Wow?

Image

Menteri Pertahanan kata takkan layan golongan kayangan berbeza dari orang lain, jadi ni apa? 

Semalam wujud lagi satu kluster baru tapi tak pasti kluster apa. 

Image

Amerika pulak dah jadi negara paling tinggi kes kematian dengan angka 20,000 lebih dan Itali dengan 19,000 lebih kematian. Malaysia still terkawal dengan 1.6% dan kadar kesembuhan 44%. 

3 comments

  1. saya masih keja sebab dalam bidang essential tapi tu lah sebab lawyer firm tak buka, nothing much juga we can do especially documentation parts. last2 duk ofis buat e-learning je, seharian, bosan weh

    ReplyDelete
  2. Biarlah mereka jalankan tugas mereka.

    ReplyDelete
  3. Berhati-hati dalam mengulas sesuatu isu...

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.