Day 21 Quarantine : Kasta On Tak On

Wednesday 8 April 2020

Kecoh dekat Twitter bila ada bekas pramugari ni flex tempat kuarantin dia dekat hotel Hilton. Yang orang sakit hati bukan sebab dia flex tapi sebab dia gedik pergi vacation flex spent time dekat negara luar. 

Bila balik menyusahkan orang nak kena kuarantin bagai. Itupun kuarantin dekat tempat yang ditanggung kerajaan. Duit kerajaan guna duit rakyat kan? So kenapa nak flex lebih sangat siap kutuk pusat kuarantin AKEPT macam penjara. Ewahhhh


Lagi ramai yang marah sebab perbezaan taraf pusat kuarantin ikut taraf

Level T20 dekat hotel 5 stars
Level M40 dekat AKEPT
Level B40 dekat hotel murah
Gelandangan dekat stadium

Punya la ramai yang marah sampai tag menteri-menteri sudahnya ada press conference terangkan yang pusat kuarantin hotel 3 hingga 5 bintang cuma ditanggung RM150 sehari sahaja oleh kerajaan. Expenses lain memang kena bayar sendiri. 

Haaa terciduk... 

Bila dah keluar statement macamni, bukan ex stewardess je terciduk tapi hotel yang join pun terciduk sama sebab agreement asal bukan macam yang dikatakan haaa sudah

Btw, 

Image

2 comments

  1. A'ah kecoh kat Twitter bab ni, banyak cekadak sungguh ex stewardess tuh.. Menyampah okay.

    Apa-apa pun harap akan ada ramai lagi yang akan sembuh, Amin.

    ReplyDelete
  2. dah bagi tempat penginapan pun banyak cengkadak.. merata-rata dok komplain.. tak fahamlah diorang nie..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.