Day 19 Quarantine : Recovery Mission Reached 1000!

Monday 6 April 2020

Nothing much to do pun hari Ahad ni bila kena kuarantin... 

Disebabkan pishang yang amat sangat, decide start tengok drama Crash Landing On You. Sebelum ni nak tengok jugak tapi dah buat rules dengan diri sendiri selagi tak siapkan review untuk movie atau drama yang dah tengok, tak boleh proceed dengan movie atau drama baru. 

Well at least review pending tak melebihi 5 supaya tak lupa apa nak direview. 

Bila dah settle buat review baru best nak layan drama baru. Lepas 3 minggu pishang makan nasi je, tekak mula la cari Dominos. 

Balik kepada tajuk entry, tahniah kepada team KKM berjaya rawat pesakit covid-19 dan 1,005 dah boleh discaj dan balik ke rumah. Congrats! 

Image

Disebabkan kepakaran negara kita dalam bidang perubatan, WHO bekerjasama dengan Malaysia untuk kajiselidik solidariti untuk menguji ubat yang mampu merawat covid-19. 

Image

Image

Wishing all the best for KKM and WHO!

5 comments

  1. ARMANI POKER

    PROMO BARU DI ARMANI POKER

    BISA DEPOSIT VIA PULSA
    BANYAK BONUSNYA

    Yuk join sekarang juga , Poker online Terpercaya hanya di ARMANIPOKER , berlabel IDN POKER , di jamin 100% anti bot Player Vs Player.

    ditunggu kehadiran di ARMANIPOKER ya !
    Minimal depo 10k
    Minimal wd 50k
    Whatapps : +6287830298557
    Link Alternatif : Adujotos.site | armanipokers.info

    ReplyDelete
  2. fuh, ramai dah sembuh. semoga cepat berakhir virus ni... nak raya ngan family~ T^T

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah, lega kan bila semakin ramai yang sembuh dan jumlah kes baru hari ni pun lebih sedikit dari semalam...

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.. bila dah makin ramai yang sembuh..

    ReplyDelete
  5. ayo daftarkan diri anda di 4g3n365*c0m :D
    WA : +85587781483

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.