Bollywood Lost Another Gem.. Rest In Peace Rishi Kapoor

Thursday 30 April 2020

Image

Baru semalam terkejut dengan berita kematian Irrfan Khan, pagi ni dapat berita kehilangan lagi seorang permata dalam industry Bollywood bila Rishi Kapoor disahkan meninggal jam 8.45 pagi waktu India di hospital di Mumbai akibat kanser. 

Kapoor Khandaan berkumpul di kediaman Rishi Kapoor untuk final rite. Abhishek Bachchan pun ada untuk bantu Ranbir Kapoor since Amitabh Bachchan rapat dengan Rishi. Plus they were related bila anak perempuan Amitabh kahwin dengan saudara Rishi. Alia Bhatt pun ada dekat rumah Ranbir since lockdown. 

Image

Image

Image

2 tahun ulang-alik ke London untuk buat rawatan kanser kemudian balik ke India bila dah makin sembuh. Dah sign contract untuk shoot upcoming movie dengan Deepika tapi terpaksa delay shoot bila dia tiba-tiba sakit teruk. For years Ranbir kurangkan berlakon untuk jaga ayah dia even jual production company and football club. He did his best for Rishi. 

Image

Just hoping Big B will stay strong with these news sebab dia pun tak berapa sihat sangat sekarang. Yang fans pun sedih dengan berita kehilangan Irrfan Khan dan Rishi Kapoor, apatah lagi Big B yang memang rapat. 

Condolences to Neetu, Ranbir, Riddhima dan semua keluarga Kapoor. Rest in peace Chintu ji.....

3 comments

  1. I remember watching all his movies. Now there will be no more.

    ReplyDelete
  2. rupanya ranbir kapoor tu anak dia. Macam tak percaya je legend slowly leaving us. T^T

    ReplyDelete
  3. Lepas sorang-sorang takde, sedih lah T_T

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.