Makan-makan di SANTAN, Setia City Mall

Sunday 4 September 2022

Kalau pergi mall yang tak pernah pergi mesti blur nak makan apa lepastu mula la pilih restoran merepek macam santan ni. Patutnya kitorang take the hint dah kenapa restoran ni kosong tak ada orang sedangkan restoran lain penuh. Tapi mana lah nak tahu yang restoran ni menyedihkan. Tu lah, percaya lagi cakap ibu mengandung T.T

Nak makan dekat santan ni kena order dulu dekat kaunter menu apa yang kita nak. Memandangkan menu dia pun tak banyak yang menarik I ambik popcorn chicken, indo mee goreng, teh ais dan nescafe ais. 


Masa Indo mee dia sampai I macam speechless sebab kosongnya lah mee kau noks. Ada mee, sambal satu sudu, telur mata dengan timun dua keping. Portion ni besar tapak tangan dengan harga RM7.50. Better I makan dekat mamak lah, mee goreng ayam RM8 menimbun dalam pinggan. Rasa dia sedih. Rasa tak nak datang dah makan sini. 


Sama lah dengan popcorn chicken dia, bekas je besar tapi ayam berapa ketul je dia letak. Dah la kecil potongannya, ayam pulak keras liat macam ayam tak habis semalam goreng balik untuk hari ni. Sos korea dia entah lah, orang korea pun tak mengaku tu sos dia. Total semua ni RM27 include sst bagai tapi trauma yang I dapat is priceless. 

1 comment

  1. Ya stress dapat makanan macam ni. Nasib sis tak pergi complaint ya

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.