emart24 Mula Beroperasi Di Subang Bestari! Hye Treasure!

Saturday 3 September 2022

 

Dari awal bulan lagi dah nampak signboard emart24 dah naik tapi kedai belum dibuka lagi. Bila lalu depan kedai pun pekerja tengah sibuk menyusun barang. Usha jugak kot kot ada cup Treasure sebab tengah on going kolaborasi emart24 dengan Treasure ni. 

Sebelum ni gigih tau menapak ke emart24 Sunway Giza, Kota Damansara tu walaupun jalan penuh berliku sebab ada construction tapi sebab nak join the hype dan join Teumes lain update story. Sekarang dah tak payah pergi jauh sebab emart24 ada dekat belakang rumah je! 


emart24 Subang Bestari ni sederet dengan CU, Tealive, Zus Coffee (bakal dibuka) dan Family Mart. Tahun ni memang kebabom semua kedai serbaneka naik dengan jayanya. Dulu dekat sini macam jin bertendang, nak apa-apa kena pergi Kota Damansara ataupun Subang Perdana. Sejak McD naik dekat depan sekolah tu makin rancak jugak franchise lain berlumba dekat sini. 

Kalau ikutkan pada jadual projek kolaborasi emart24 dan Treasure ni, 03 September 2022 adalah tarikh terakhir produk Treasure keluar. Bukan stop jual tapi menu terakhir yang emart24 akan reveal which is pouch bag drinks. Ada dua jenis kopi dalam tu, sama ada Americano ataupun Americano Hazelnut. Kenapa pilih kalau boleh beli dua kan? 

Find Your Treasure! 

Happy gila masuk emart24 ni sebab pasang lagu Treasure satu hal, logo Treasure bersepah dekat shelf dan ada jual makanan Treasure. Memandangkan 3 September tu birthday I, ikutkan hati nak celebrate birthday dengan lunch dekat sini tapi berakhir dengan kekecewaan sebab semua menu yang melibatkan ayam dah habis. 

Semua tempat habis sampai kena tunggu kilang restock balik pada 17 September nanti. Haihhhh geramnya......


Lepas settle bayar pouch drinks dekat cashier, staff emart24 request nak ambil gambar untuk update dekat official Instagram emart24. I okay je lah sebab berootd memang untuk bergambar dengan menu Treasure pun. Tapi tak sangka la pulak sampai staff dia yang nak ambil gambar. Lama jugak lah ambil gambar ni, segala angle ada. Staff dia sampai terbongkok, duduk nak dapat angle cantik punya pasal. Lighting emart24 Subang Bestari ni memang mantap. 


Hasilnya.....


Okay tipu. Ni hasil tangan adik I yang ambil gambar. Gambar yang staff tu ambil pastu update dekat IGstory tak cantik pun sebab I nampak pendek. Buat penat je jengket hshs. Memandangkan I dah habis membebel, layan je lah gambar syok sendiri macam biasa. Happy bucket hat behave dan semua gambar I cantik hikssss









Hopefully emart24 bawak masuk burger Treasure sementara projek kolaborasi ni berlangsung hingga Jun 2023. 

4 comments

  1. Kat sini tak ada emart.. Kalau ada kat sini memang serbu juga nie.. Teringin nak rasa kopi tu..

    ReplyDelete
  2. Laa dekat sangat dah ni dengan rumah haha. Semua pakat bukak berderet eh dekat situ. CU Mart la emart24 la apa la. haha pokai pokai

    ReplyDelete
  3. Makanan dia ada tanda halal antarabangsa tak?

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.