Giveaway Suka-Suki Mamapipie

Monday 26 September 2022

Syarat penyertaan mudah aje:

1. Terbuka lepada semua blogger di Malaysia.

2. Buat blog post bertajuk "Giveaway Suka-Suki Mamapipie". Tepek banner di atas beserta link ke post ini.

3. Nyatakan 1 blog post mama yang menjadi kesukaan korang beserta link post tu. Saja mama nak tahu post mama yang disukai. Nak bagi semangat mama naik sikit.

Sebenarnya suka semua entry yang berkaitan makanan dekat Shah Alam. Senang nak refer kalau pergi sana hehe but since Kak Adda mintak 1 entry, ambil yang ni lah - Beli Nasi Lemak Tamparuli

4. Wajib letak blog http://www.mamapipie.com dalam bloglist korang

5. Jemput Follow Media Social Mama (tak wajib pun)  || Instagram | Youtube | Twitter | FB Page| |

6. Tinggalkan link pernyertaan korang di post ini..

Sesiapa yang follow mama kat instagram minta tulis nama instagram korang kat komen. Nanti mama follow back. 

9 comments

  1. goodluck awak. by the way nanti checklah entri terbaru kita, ada drama best. walaupun dah lama hahahaa

    ReplyDelete
  2. terima kasih farhana support ga akak. goodluck ye. nasi lemak tamparuli tu dh ada packaging baru tapi rasa still sedap

    ReplyDelete
  3. Hello, jemput join GA Cuya :) https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2022/10/giveaway-contengan-cuya.html

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.