Kopi Dua Darjat | Antara Warisan Dan Artisan

Tuesday 22 June 2021

 'Kenapa warisan dan artisan?'

'Sebab kreativiti dia gabungkan rasa tu la kot jadi benda berseni'


Korang rasa kenapa tagline dia macam tu? Kopi ni Ms Fisah beli online sebab tengah viral sekarang so kitorang kongsi-kongsi minum je lah dari satu botol ni sebab pekat bancuhan dia. Tengok warna pun boleh tahu dah. Yang Ms Fisah beli ni Iced Vanilla Latte. Lewlz iced lah sangat padahal kitorang letak dalam peti ais bagi sejuk dulu. 


Vanilla Latte ni bak kata En. Fendy rasa dia macam aiskrim vanilla cair masuk dalam latte ni sebab terasa berlemak betul vanilla dia. Dia macam creamy dan foamy. Since I tak suka vanilla so this one is a bit nahhhhh for me. Dia sedap sebab pekat dan tak manis sangat tapi rasa vanilla tu potong mood betul. Kalau yang suka vanilla maybe suka flavor ni. In case ada yang nak try, boleh check dekat sini

3 comments

  1. Nampak macam menarik. Lama juga tak minum kopi-kopi viral nih..

    ReplyDelete
  2. a'ah la fana. nampak sunggah pekat kaw kopi nya!
    sebotol memang boleh kongsi,kan :)
    and akak suka botol nyer tu. boleh simpan :)

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.