Hakuto White Peach Sofuto Family Mart

Sunday 12 July 2020

Bulan Mac lepas Family Mart perkenalkan flavor baru untuk fans Sofuto - Hakuto White Peach Sofuto. Tak minat sangat flavor peach ni sebab dia manis tapi since orang belanja kan, angguk kepala tanda setuju je lah.


Rasa dia macam I expected it top be lah, manis. Tapi okay lah tak lah melekat di tekak sangat. Just nice je. Bila makan aiskrim ni rasa macam makan gula-gula pun ye jugak. But in chill version hi hi


Thanks Kak Nora belanja aiskrim ni di kala panas terik walaupun awan mendung tanda nak hujan. Dasar cuaca pemberi harapan palsu sepalsu janji manis ex ittew. 

3 comments

  1. Kak ana kalau ke FM wajib beli eskrem matcha dia je. Tu je the only matcha flavor yg kak ana boleh telan. Hehe.

    ReplyDelete
  2. wah flavor baru ke..nak try juga lah

    ReplyDelete
  3. kami try yang ni. tak sedap bagi kami. matcha kami ok. cheesecake ice cream kami pun ok.

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.