Tin Pepsi Comel Sempena Tahun Baru Cina Tahun Arnab

Wednesday 1 February 2023

Masa beli barang dapur dekat NSK ternampak tin pepsi comel berwarna emas, limited edition untuk Tahun Baru Cina. Geram je tengok imej arnab berwarna merah hitam tu sebab comel sangat. Warna yang Pepsi guna pun kombinasi striking yang menarik lah. Dari jauh dah menyerlah dekat shelf tu. 

Untuk Pepsi Black, tin berwarna emas dengan gambar arnab sementara untuk Pepsi biasa, imej singa yang comel jadi penyeri utama. Harga masih lagi sama lah untuk kedua-dua tin. Rasa pun tak ada yang berubah. At first adik yang excited nak beli tin ni sebab comel tengok arnab tu tapi disebabkan dia tak minum Pepsi Black, dia ambil tin biru. 

Kalau ikutkan, 7up pun ada ubah jugak packaging bersempena Tahun Baru Cina tapi tak ada pula dekat NSK tu. Anyway, it's a cute idea for customers. Buat lah untuk Hari Raya jugak! 

Post a Comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.