Ayush Mehra Noticed Me!

Monday 20 February 2023

Dari awal bulan lagi dah nampak Ayush Mehra aktif promote series terbaru, Minus One yang akan ditayangkan pada Valentine's Day di Amazon Prime Video. I antara orang yang excited dengan pengumuman ni sebab nampak Ayush dah dapat platform yang lebih besar dari sebelum ni. 


First time kenal Ayush dari video dekat Youtube sebab video kelakar di channel FilterCopy. Lepastu Youtube suggest web series Love On The Rocks, When You Meet Your Ex dengan Minus One. Makin lama tengok Ayush makin jatuh cinta. Tahun 2021 pula Ayush dapat berlakon dalam drama Netflix, Call My Agent: Bollywood sebagai Mehersad. 

Happy tengok progress dia sebagai pelakon yang memang ada rupa dan berbakat walaupun sedih dia dah bertunang dah. Nak dijadikan cerita, I jarang tinggalkan komen dekat akaun socmed pelakon sebab dah tahu  diorang tak reply atau perasan. Tapi bila tahu pasal Minus One terus drop komen lepastu Ayush liked. Lepastu share pulak story dapat reaction love pulak. Eiksssss!

Though it was just a simple gesture but a gesture still a gesture! Manifesting hard Ayush will get bigger platform tapi tu lah, takut jugak Ayush dapat offer untuk movie tah pape. Hopefully dia akan ikut jejak Kartik Aryan ataupun Vicky Kaushal. All the best for him in future :)

Post a Comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.