Nikmati pengalaman hiburan keluarga dan nilai terbaik di Astro

Friday 17 February 2023

Semuanya ada untuk setiap ahli keluarga di Astro kerana para pelanggan boleh menikmati nilai maksimum dan menstrim hiburan tanpa henti dengan pilihan daripada lebih 135 saluran, sukan secara SIARAN LANGSUNG dan semua kegemaran mereka di Astro Originals. Dengan akses kepada sehingga lapan aplikasi penstriman termasuk Netflix, Disney+ Hotstar, HBO GO, iQIYI dan Astro GO, para pelanggan boleh menikmati kandungan terbaik dari seluruh dunia!

Para pelanggan boleh menantikan pelbagai program terhangat yang memenuhi keperluan semua ahli keluarga – daripada Astro Original, Projek: High Council yang dibintangi Mierul Aiman, Nadhir Nasar, Amir Ahnaf, Naim Daniel dan banyak lagi; dan rancangan tempatan akan datang seperti rancangan komedi muzikal, UBI SUPERSTAR LIVE (23 Feb) yang dibintangi UBI, kumpulan pemenang rancangan pertandingan Muzikal Lawak Superstar 3; dan rancangan anugerah, Gempak Most Wanted Awards 2023 (26 Feb) yang menampilkan semua pelakon, penyanyi dan pempengaruh media sosial kegemaran anda.

Bukan itu sahaja - sebagai Home of Sports, para pelanggan akan dapat menikmati pelbagai sukan tahun ini yang menarik termasuk semua perlawanan Liga Malaysia yang menyeronokkan, pasukan kegemaran anda dalam Premier League, perlumbaan paling mendebarkan dalam MotoGP, perlawanan tenis terbaik dalam ATP Tours, semua kejohanan PGA Golf, pertarungan UFC yang mendebarkan dan banyak lagi.

Lebih menarik, para pelanggan juga akan dapat menstrim semua rancangan terbesar pada aplikasi penstriman global melalui peranti pilihan mereka; sama ada pada TV skrin besar atau on-the-go melalui aplikasi mudah alih mereka:

Netflix: Musim ke-4 siri thriller psikologi popular, You; rancangan bergenre romantik Korea, Love to Hate You; dan rom-com lakonan Reese Witherspoon dan Ashton Kutcher, Your Place or Mine

Disney+ Hotstar: Black Panther: Wakanda Forever (Marvel); dan kandungan kegemaran tempatan, Special Forces Anarchy

HBO GO: Drama bersiri pasca-apokaliptik dari Amerika, The Last Of Us; dan adaptasi rancangan temu janji popular, The Bachelor Indonesia

iQIYI: Semua episod drama Cina, My Lethal Man dan The Knockout; dan drama romantik, Perfect Mismatch

Aplikasi penstriman lain yang ada di Astro termasuk BBC Player, TVBAnywhere+ dan beIN SPORTS CONNECT serta lebih banyak aplikasi seperti Viu dan Zee5 yang akan datang tidak lama lagi.

Para pelanggan boleh menikmati kandungan terhebat ini dengan memilih Pek TV Astro yang sesuai dengan keperluan hiburan mereka. Mereka akan dapat menikmati diskaun tambahan, rebat dan banyak lagi untuk masa yang terhad seperti saluran percuma dan akses kepada Astro GO+ untuk 4 tontonan serentak dan 1,500 jam Cloud Recording*.

Para pelanggan yang berminat boleh layari astro.com.my untuk mengetahui lebih lanjut tentang semua Pek kami dan terokai promosi semasa.

*Tertakluk pada terma & syarat. Diskaun, rebat dan akses percuma kepada saluran dan Astro GO+ bergantung pada pakej yang dilanggan. 

Post a Comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.