Sid-Kiara, Ab Booking Permanent Ho Gayi

Wednesday 15 February 2023

 

Masa tengok Koffee With Karan tahun lepas KJo dah bagi hint yang Sid Malhotra dengan Kiara Advani nak kahwin tahun ni tapi tak ada kenyataan rasmi pun dari kedua-dua belah pihak. Jangkan tentang kahwin, relationship tengah bercinta pun tak didedahkan langsung tapi nampak lah cara masing-masing tu macam mana. 

Tup tup hujung Januari dapat tahu Sid dengan Kiara dah pergi fitting dan book Istana Suryagarh di Rajashtan untuk majlis perkahwinan diorang pada 7 Februari 2023. Of course it's a great news sebab dah lama suka dengan Sid dan Kiara dalam movie Shershaah (2021). Dalam filem tu tak dapat berkahwin tapi di dunia realiti Sid dengan Kiara macam pinang dibelah dua. Sama cantik, sama padan. Comel sangat Sid dengan Kiara release gambar kahwin diorang dengan caption 'Ab booking permanent ho gayi sebab dialog tu dari filem Shershaah. 

Bukan dari segi fizikal yang cantik dan segak saja malah perangai pun lebih kurang sama. Both of them jenis keep circle small dan sensitif orangnya. Bukan jenis artis yang suka buat kontroversi semata untuk promosi filem, jenis kawan memang genuine dan bukan untuk kepentingan sendiri semata. 

Kalau sebelum ni Sid kecewa dengan relationship bersama Alia Bhatt, kali ni Sid jumpa Alia Advani yang lebih matang dan happy dengan dia. Majlis perkahwinan Sid Malhotra dengan Kiara Advani antara yang dinantikan oleh banyak pihak selain peminat sebab kesemua anak Karan Johar yang debut dalam filem Student Of The Year (2012) dah berkahwin. Time flies....





Bila tengok majlis berinai Sid dengan Kiara, boleh nampak lah kenapa ramai selebriti suka pilih pakej perkahwinan di Rajashtan. Dah la cantik hiasannya, nak bergambar pun ada banyak backdrop dan sudut cantik. 

Memandangkan Sid dan Kiara buat majlis tertutup di Rajashtan, sebaik saja habis di sana, ada majlis resepsi untuk rakan artis dan selebriti di St. Regis, Mumbai pada 13 Februari. Ramai yang excited sebab boleh tengok selebriti yang datang sambil judge outfit semua tetamu. 

Pengantin nampak berseri sangat walaupun I tak gemar dress monochrome sutera yang dikenakan oleh Kiara. Memandangkan Manish Malhotra yang sponsor pakaian pengantin dari majlis tunang, kahwin dan resepsi jadi akur je lah dengan permintaan penaja walaupun geram tengok choker gedabak berwarna emerald pada Kiara. Sid pakai apa pun handsome. 

Sid-Kiara dengan keluarga

Sepanjang majlis resepsi ni terkejut tengok love language Sid sebab sebelum ni masa dia bercinta dengan Alia, dia nampak diam sampai orang ingat PR tactic untuk promote filem Kapoor & Sons (2016). Dalam semua gambar, tangan Sid tak lepas langsung dari Kiara. Tengok pandangan mata dia pun tak putus tengok Kiara. He's definitely in love. 

Team tak bawa partner - Ranveer Singh, Shilpa Shetty, Vicky Kaushal, Gauri Khan, Bebo, KJo, Alia Bhatt & Neetu Kapoor

Ramai juga artis yang datang majlis resepsi dan impian semua orang jadi kenyataan bila Alia Bhatt dan Varun Dhawan datang ke majlis resepsi Sid dan Kiara. Walaupun tak ada gambar lengkap trio students bersama Karan Johar tapi happy lah dapat tengok diorang dalam satu majlis. 

Alia datang dengan mak mertua, Neetu Kapoor sebab Ranbir Kapoor tengah sibuk dengan shooting untuk filem Animal. Vicky Kaushal pun datang seorang sebab Katrina Kaif sibuk dengan penggambaran Tiger 3. 

Team Bawa Partner - Kajol-Ajay Devgnm Ritesih-Genelia Deshmukh, Varun Dhawan-Natasha Dalal, Rakul Preet-Jacky Bhagnani, Neha Dhupia-Angad Bedi & Vidya Balan-Siddharth Roy Kapoor

Suka sangat tengok Rakul Preet pada malam resepsi tu sebab dia glowing sangat. Rasanya first time dia buat official appearance dengan Jackky Bhagnani lepas umumkan pertunangan diorang tahun lepas. Tak lama lagi turn diorang la pulak kot. 














Majlis ketiga ialah resepsi untuk keluarga dan kawan rapat di Mumbai juga. Paling suka tengok bridal dress ni sebab sesuai dengan skin tone Kiara. Terserlah betul identiti Manish pada lehenga berwarna emas ni. 

“Our stunning bride embraces extravagant glamour in our artistic ombre lehenga, personalised to make more than just a statement, featuring meticulous handwork that took 4000 hours to craft. A striking gold-to-silver transition, 98000 sparkling Swarovski crystals are paired with our haute couture stole with marabou feather detailing.” - Manish Malhotra

Sampai sekarang masih lagi tak berhenti tetamu dari kedua-dua majlis share gambar perkahwinan Sid Malhotra dan Kiara Advani. Masa tengok video majlis kahwin Sid dengan Kiara di Rajashtan tu pun terharu sebab dreamy sangat. Siap guna lagu Ranjha dari filem Shershaah. Boleh kata filem Shershaah special di hati Sid-Kiara dan juga fans.  

Lepas ni makin ramai lah yang nak bekerja dengan pasangan baru di Bollywood ni. Hopefully Karan Johar dah cari skrip filem dengan genre romantic comedy atau romantic drama untuk Sid dengan Kiara. Shaadi Mubarak Sid & Kiara, have a happy marriage life. 

Post a Comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.