Radio ZAYAN dan Munsyid Malaysia pelawa semua hadir ke ‘ZAYAN Rehlah’ pada 24 Februari

Thursday 23 February 2023

Radio ZAYAN dan Munsyid Malaysia pelawa semua hadir ke ‘ZAYAN Rehlah’ pada 24 Februari | Bermula 7 malam, di Pusat Pelancongan Malaysia (MaTiC), Kuala Lumpur

Hadiri ‘ZAYAN Rehlah’ pada 24 Februari

• Radio ZAYAN dan Persatuan Munsyid Malaysia menjemput semua keluarga Muslim hadir menunaikan Solat Sunat Hajat dan bacaan Doa Selamat menerusi ‘ZAYAN Rehlah’, pada 24 Februari 2023, bermula jam 7 malam di perkarangan Pusat Pelancongan Malaysia (MaTiC), Jalan Ampang, Kuala Lumpur.

• Penganjuran ‘ZAYAN Rehlah’ adalah untuk memanjatkan doa ke hadrat Allah SWT agar diberikan perlindungan dan kesejahteraan susulan bencana gempa bumi yang berlaku di bumi Turki, Syria dan negara berkaitan. Hadirin juga berkesempatan untuk mendengar tazkirah daripada Ustaz Ashraf Suarin, penceramah dan pendakwah, serta menunaikan solat fardu Maghrib dan Isyak secara berjemaah.

• Selain itu, ZAYAN Rehlah akan dihadiri oleh personaliti-personaliti ZAYAN termasuk Mawi, Anas dan FBI (ZAYAN Pagi), Hazwan dan Hadhari (H&H di ZAYAN), serta penyanyi-penyanyi lagu nasyid tempatan.

• Untuk maklumat lanjut, ikuti ZAYAN di platform media sosial. 

 

Post a Comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.