Iced Vanilla Coffee, Kopi Dua Darjat Subang Bestari

Wednesday 1 February 2023


Dekat depan kedai SPR8LOVE Subang Bestari ni ada booth Kopi Dua Darjat yang tengah meningkat naik namanya tu. Dah lama nak try tapi tak pernah tergerak nak stop untuk beli. Sebelum booth ni wujud dah pernah try dah sebab kawan office belanja. Masa tu try Iced Latte tak silap, not bad lah rasa dia. 

Kali ni masa berhenti nak try Iced Vanilla Coffee pulak sebab craving something yang sweet dan wangi. Kopi Dua Darjat ni kalau minum tak ada lah rasa bersalah sangat sebab dia guna susu segar bukannya susu tin yang tinggi gula tu. 

Cup Kopi Dua Darjat pun cantik jugak lah sebab ada lukisan burung enggang dan bunga raya, nampak lah elemen lokal di situ. Tak pasti lah kenapa owner letak nama Dua Darjat sebab tak nampak pula lukisan burung pipit dekat cup tu. Ke ada ek tapi I yang tak perasan? Hmmmm

Harga untuk satu cup Iced Vanilla Latte kalau tak silap RM7 macam tu. Rasa dia not bad lah. Yang penting happy tidur malam sebab ada bau vanilla dengan kopi tu. Tak pasti lah kenapa dia letak ayat 'You are enough' tu, mungkin sebab I je pelanggan masa tu, dah boleh ceriakan hari barista tu gamaknya hshshs kbaiiii

Post a Comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.