Small Reward Lepas Gotong-Royong : K-Fry!

Saturday 4 July 2020

Bulan lepas buat gotong-royong check fail lama yang dah boleh tutup supaya boleh free up some space dalam almari physical file. Sepatutnya buat sebelum lockdown tapi mana nak tahu kan covid-19 datang ketuk pintu pulak. 


Lepas dah selesai beberapa file dan tak mungkin lah boleh siapkan macam targeted amount of files, kitorang order K-Fry untuk makan-makan lepas 'penat bergotong-royong'. K-Fry paling dekat dengan Oasis Square Ara Damansara, K-Fry Sunway Pyramid which is 40 minutes distance. Yang dekat One Utama dalam sejam lebih. 

So kitorang order K'razy Spicy Cheesy, Bulgogi Fries dengan K-Fry Garlic Soya Chicken. 

K'razy Spicy Cheesy



K-Fry Garlic Soya Chicken

Bulgogi Fries
Ayam set K'razy Spicy Cheesy memang pedas sangat untuk yang tak tahan pedas. Kalau makan kena hati-hati sebab kalau tersedak memang perit tekak. Tapi tak boleh nak stop makan sebab sedap. Kalau makan dekat restoran dia lagi sedap rasanya sebab makan panas-panas. 

K-Fry Garlic Soya Chicken not bad lah cuma tak la suka sangat yang berkicap ni. Rasa macam ayam 4fingers pun ye jugak. Bulgogi Fries kena gaul sebati dengan daging bulgogi tu baru rasa sedap. Kalau makan fries kosong macam tu tak best sebab tawar. 

Sebelum ni dah try set Bumbuk dengan Ramyeon, lepas ni kalau pergi K-Fry boleh try set lain macam rice ball ju meok bap ataupun bokkeumbap. 

6 comments

  1. Reward yang sangat menyelerakan :D

    ReplyDelete
  2. Pernah dengar tentang K-Fry tapi tak pernah cuba lagi.

    ReplyDelete
  3. Tak pernah try lagi kot. Ke dah pernah try sebelum ni, lupa dah nama kedai korea yang kami pernah pegi dulu. kepak ayam kecik cenonet, tapi sedapye

    ReplyDelete
  4. agen365 agen jud! online terpecaya dan teraman di indonesia :)
    WA : +85587781483

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.