Losyen Vaseline Cooling UV Gel

Tuesday 27 August 2019

Semalam dapat pengubat Monday Blues bila mailbox penuh dengan free sample losyen Vaseline yang baru ni. 


Dalam free sample ni dia bagi 10ml untuk try produk Vaseline yang baru ni. Vaseline claim losyen baru ni non-sticky dan cepat meresap ke dalam kulit. 


Dua ni je la yang you guys boleh try nak tahu betul ke tak yang dia claim tu. Excited jugak la bila dapat sebab sekarang kan musim panas so bila losyen ni boleh menyejukkan, memang penawar mujarab lah. 


Tak perlu ambil banyak pun losyen ni sebab cair. Banyak ni je dah cukup untuk area pergelangan tangan lah. 


Masa apply tu memang terasa sejuk and yesssss, meresap cepat dalam kulit. Berapa kali sapu dah sebati dah. Betul lah tak melekit, rasa ringan dan lembab je kulit lepas apply. Dah la wangi!


Yang bestnya dekat sample ni ada RM2 voucher so nanti nak beli boleh bawa je pergi drugstore. Walaupun RM2 je tapi jimat la sikit duit. Tak sabar nak tunggu losyen Vaseline I habis pastu nak tukar guna yang ni pulak. Totally recommend this one!

15 comments

  1. Lepas ni nak try tis one pasal lotion dah hampir habis.

    ReplyDelete
  2. wahhh bru punya ke ni? dah lama tak guna vaseline sbb dulu pakai tp tak nmpk perubahan pun :')

    ReplyDelete
  3. akak memang dah stick to vaseline lotion je sekarang ni. tp belum cuba lagi yg baru ni. pasni boleh try pulak

    ReplyDelete
  4. wow macam best ja ni. nak try jugak lah. hehe ^_^

    ReplyDelete
  5. bagus juga bila produk-produk ini bagi sample percuma pada pengguna.. Bolehlah cuba dan tengok keserasian.. Kalau okay barulah beli kan..

    ReplyDelete
  6. Best kan bila try rasa ngam.. 😍
    Husniey biasa guna losyen vaseline yang warna hijau.. Nanti nak try juga yang ni..

    ReplyDelete
  7. looks good. geram je rasa nak try haha

    ReplyDelete
  8. good post 😊 would you like to follow each other? if the answer is yes, please follow me on my blog & i'll follow you back. https://camdandusler.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. try and buy losyen ni satu terapi kan.. boleh mengubah mood.. hehehee.. :)

    ...

    ReplyDelete
  10. k mid memang suka pakai jenama vaseline nie...kalau ada keluaran baru nie bolelah cuba..memang vaseline selalu tak menghampakan.

    by the way selamat berkenalan dari k mid..k mid dah follow u..jemput follow back ya
    :)

    ReplyDelete
  11. Vaseline ni memang bagus..
    nti nak cari..nak try..
    salam kenal sis... :)

    ReplyDelete
  12. ayo daftar di agen365*com :D
    WA : +85587781483

    ReplyDelete
  13. Additionally ensure that the louvers on the unit in the room move from side to side as well as here and there.Airconditioning

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.