Creme Brule, The Alley

Wednesday 7 August 2019


Not sure what the occasion for Kenduri Rusa ni but rezeki yang datang jangan ditolak walaupun dah berazam nak jauhkan sebarang jenis milk tea. 

Dugaan untuk azam yang besar ni memang datang dalam pakej yang besar. Ni salah satunya. 


Ada yang kata kalau nak minum The Alley ni kena naik turun straw masa sedut tu so rasa dia balance, ada yang kata kena shake belas kali supaya blend cantik rasa dia. I buat both ways and hmm sama je. 


Kalau ikut ranking viral, The Alley ni di tangga ke4. Entah siapa yang self appointed diri dia untuk buat list ni but ermmm I don't like much lah sebab tak kena dengan tekak. Milk tea dia quite pahit tapi boba dia manis lah lepastu dah habis minum secawan perut berangin nak kentut memanjang sebab ubi kayu weiiiii. 

No more next time kecuali orang belanja hewhewhew

3 comments

  1. Ada juga dengar orang kata Creme Brule ni antara yang top di The Alley tapi saya tak pernah try pun apa-apa minuman dari The Alley😅.

    ReplyDelete
  2. Tak pernah cuba.. Kalau orang belanja memang rugilah tolak kan Farhana..

    ReplyDelete
  3. ni bukan air yg viral ke baru2 ni? kak ana x cuba lagi. plg kuat cool blog je. old school plak rasanya.

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.