Blogger Challenge : 3 Things That Crossed My Mind A Lot

Tuesday 13 August 2019

Soalan ni agak mudah sebab kepala ni sentiasa fikir pasal makanan haha

Okay so here the list

1. The Road Not Taken



Dalam sehari mesti fikir pasal ni sebab kita tak tahu apa jadi kalau pilih jalan yang lain. Apa jadi kalau I ambil aliran Akaun instead of Lukisan Kejuruteraan? Apa jadi kalau I kerja dalam industri perbankan guna kelayakan Diploma instead of sambung Degree? Apa jadi kalau I pilih untuk pergi bila dia suruh buat pilihan instead of stay tapi kena buang akhirnya?

2. Makanan



Like I said earlier, kepala sentiasa fikir pasal makanan. No. 1 dah nampak macam serious kan, masuk no 2 ni yang idak idak je difikirnya. Tapi kalau tak makan something yang buat kita bahagia, apa ertinya kehidupan haaa gittew

3. Bollywood




Gila Hindustan tapi jarang terfikir pasal Hindustan tu kelakar lah. Setiap hari ada je update pasal Btown untuk ambik port. Be it movies, off-screen drama, fashion, fan war or anything.

You guys pulak fikir apa? Jom share dekat komen :)

8 comments

  1. wahhh semua hidustan minat bollywood yea :) lama dah tak layan movie hindustan... hero heroin yang dulu2 best.

    ReplyDelete
  2. Yang nombor 2 tu wajib ada dalam list😆.

    ReplyDelete
  3. hindi :)
    lama nyer x layan hindi movie, farhana.
    dari kecik minat hindi tau. sebati dgn jiwa.

    ReplyDelete
  4. Hahaha yg mkanan tu top of my list. Bgn je trus fikir nak mkn apa 🤣🤣

    ReplyDelete
  5. Yang hindustan tu takleh blah but I gotta admit, sometimes it just pops in our head unexpectedly.
    I didn't know that you're bollywood fan.

    Food? Who doesn't think about food? Most of the time when we were perfectly NOT hungry when we think about it, terus jadi lapar balik hahaha

    ReplyDelete
  6. Dulu minat sangat kat citer hindustan to be exact minat giler kat SRK tapi sejak Mrs. A sejak kenal Kpop dah bertukar angin derr...

    ReplyDelete
  7. perghhh siap fan wars tak tahan tuu hahahaaha.

    ReplyDelete
  8. Yang no 2 itu celik mata je memang dah ada dalam fikiran.. kikiki.. sambil bangun kejut anak dok fikir nak breakfast apa.. makanan itu membahagiakan.. hehehe

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.