Blogger Challenge : 5 Things I Hope To Have In Future.

Saturday 17 August 2019

Soalan ni sebenarnya soalan paling senang sangat nak jawab. 

1. Duit Berkepuk

Yang ni kalau tak ada, baik lupakan je lah impian yang lain sebab tunggak dan tunjang utama haruslah ada duit. Yang berpaksikan duit tak boleh beli kebahagiaan tu elok ubah la balik sebab makanan yang sedap memang datang hasil dari duit yang banyak. 

2. Mini Garden

Sekarang pun dah ada tapi tak puas hati lagi dengan susun atur semua pokok. Dah plan dah nak deko macam mana tapi itulah, duit tak ada lagi. Dah habis settle masalah lain, boleh la slow slow labur duit untuk hias mini garden. Cadang nak tanam pokok bunga dengan snake plant. Senang sikit nak jaga. 

3. Gambar dengan Akim 

One of my fav singer haruslah Akim, sejak dari zaman AF lagi siap pertikai kenapa Akim tak dapat no. 1 tapi husnuzon je masa tu yang juara AF semua suey. Tak pergi jauh mana pun nak compare dengan peserta lain. Masa tu memang doa Akim pergi jauh and yes, dia memang dah berdiri gah dengan nama Hang Nadim, The Majistret dan Rhyme & Rhythm. Sayangnya gambar dengan Akim je tak dapat lagi walaupun jadi fans dia dah berdekad lamanya. 

4. Keratan Akhbar/Majalah untuk Movie Review

Kalau dapat yang ni memang frame dekat dinding tak pun buat satu album khas siap ada description untuk koleksi kebanggan di masa hadapan. 

5. Kerusi Urut 

Bila dah menginjak usia ni memang lemau benar badan lepas balik dari kerja. Nak cari tukang urut memang susah area sini. Itupun belum tentu book dah boleh terus dapat merasa service dia sebab ramai customer bersusun. Kalau ada kerusi urut ni senang, sambil layan movie sambil kena urut. Tak payah berebut dengan orang lain. 

Ni semua belum tentu dapat, ada yang mungkin tak akan dapat tapi harapan untuk dapat lah yang menghidupkan semangat di hati haa gittew. Entri ni menandakan tamatnya Blogger Challenge edisi blogger RRAI. Thanks for creating this challenge tau! 

6 comments

  1. Kerusi urut tu best jgk...huhu

    ReplyDelete
  2. duit berkepuk memang wajib dalam list, kalau tak ada tak boleh nak buat benda lain..hehe

    ReplyDelete
  3. Part gambar dengan Akim tu ❤❤❤

    ReplyDelete
  4. Wah, Kak Farhana dah sampai sini. Saya baru sampai entri "Best Advice I've Ever Got".

    ReplyDelete
  5. ayo menangkan uang setiap harinya di agen365*com
    WA : +85587781483

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.