MENANGI TIKET KONSERT LIMA RUKUN DI ZAYAN

Friday 8 September 2023


MENANGI TIKET KONSERT LIMA RUKUN DI ZAYAN | Peraduan dibuka dari sekarang hingga 12 September di laman rasmi 

Menangi tiket Konsert Lima Rukun di ZAYAN

• Para peminat muzik nasyid tempatan berpeluang menang tiket untuk menyaksikan Konsert Lima Rukun, dari sekarang hingga 12 September 2023, menerusi laman rasmi ZAYAN. Konsert Lima Rukun akan berlangsung pada 8.30 malam, 15 September 2023 di Zepp Kuala Lumpur.

• Di Konsert Lima Rukun, peminat ZAYAN boleh menyaksikan persembahan menarik yang menggabungkan penyanyi dan kumpulan-kumpulan nasyid tempatan termasuk Daqmie, Rabbani, Hijjaz, Inteam dan Mestica. Peminat juga boleh menghayati lagu-lagu nasyid terbaik bersifat ketuhanan dan segar malar yang akan dipersembahan mengikut iringan muzik daripada Orkestra Traditional Malaysia.

• Menangi tiket dengan langkah mudah berikut:

o Layari zayan.syok.my dan klik ‘Konsert Lima Rukun’ di pautan ‘Peraduan

o Isi maklumat peribadi dan lengkapkan slogan: “ZAYAN perlu memilih saya untuk menang tiket Konsert Lima Rukun kerana ...” (tidak melebihi 20 patah perkataan)

o Pemenang akan dipilih berdasarkan slogan paling menarik dan kreatif.

Untuk maklumat lanjut, layari zayan.syok.my atau ikuti platform media sosial ZAYAN.

2 comments

  1. Woww..Syok ni kalau menang! All the best kepada yang join..Teringin tapi tuhlah...tak berapa dekat...hoho..Kalaulah mereka datang JB, memang saya singgah lah cite dia ..

    ReplyDelete
  2. Daqmie…sedap betul suara dia

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.