Lebih banyak tayangan perdana program terhebat Korea di Astro pada September ini

Tuesday 5 September 2023

Lebih banyak tayangan perdana program terhebat Korea di Astro pada September ini | I am Solo, Street Women Fighter 2, Walking Through The Village, The Point Men

Nikmati tayangan perdana program terhebat Korea di Astro pada September ini

• Bulan September ini, semua peminat hiburan Korea boleh menikmati tayangan perdana drama, filem dan program pelbagai di Astro melalui ONE (Saluran 393 HD), tvN (Saluran 395 HD), dan tvN Movies (Saluran 416 HD). Peminat juga boleh strim episod-episod yang disediakan pada bila-bila masa, di mana jua menerusi On Demand dan Astro GO.

• Peminat boleh menikmati drama, filem dan program pelbagai, termasuk:

o Program realiti percintaan I am Solo, dibarisi oleh Defconn, Song Hae-na, Lee Yi-kyung dan ramai lagi, setiap Sabtu di ONE (Saluran 393 HD).

o Program realiti Street Women Fighter 2, menampilkan Kang Daniel, Shownu, Monika dan ramai lagi, setiap Jumaat di tvN (Saluran 395 HD).

o Program pelbagai Walking Through The Village, dibintangi oleh Gu Bon-seung, setiap Ahad di tvN (Saluran 395 HD).

o Filem inspirasi Countdown, dibintangi oleh Jin Sun-Kyu, Sung Yu-Been, Oh Na-Ra, pada 16 September, di tvN Movies (Saluran 416 HD).

o Filem aksi The Point Men, menampilkan Hyun Bin, Hwang Jung Min, Kang Ki Young, pada 30 September, di tvN Movies (Saluran 416 HD).

Nota: Sila rujuk senarai program di bawah untuk maklumat lanjut.

• Untuk maklumat lanjut, layari content.astro.com.my.

Senarai Program 


1. I am Solo

Episod-episod baharu pada setiap Sabtu, 6.30 petang, ONE (Saluran 393 HD). Program temu janji yang realistik di mana lelaki dan wanita bujang meminati antara satu sama lain, namun bergelut masalah untuk berkahwin kerana masih mencari cinta.

2. Street Women Fighter 2

Episod-epiosd baharu pada setiap Jumaat, 10.30 malam, tvN (Saluran 395 HD). Siri tarian legenda kini kembali! Dalam program survival tarian diwakili oleh semua wanita ini, 8 krew tarian wanita bersaing untuk menjadi pasukan No. 1. Shownu dan Monika menyertai program ini selaku juri pertandingan.

3. Walking Through The Village

Episod-episod baharu pada setiap Ahad, 6.35 petang, tvN (Saluran 395 HD). Pelakon Gu Bon-seung menunjukkan kemesraan dan ketenangan hidup di kampung yang dilengkapi sebatang sungai, dan berkongsi bagaimana sejarah baharu dicipta dan menjadi ingatan buat seseorang.

4. Countdown [Tayagan Perdana]

16 September, 10 malam, tvN Movies (Saluran 416 HD). Bekas juara tinju Olimpik pulang ke tempat asal untuk mengajar di sekolah lamanya. Apabila dia terserempak dengan seorang peninju muda yang menjadi mangsa penentuan perlawanan, dia berikrar untuk membangunkan pasukan tinju di sekolahnya dan memberi peluang kepada pelajarnya untuk bertanding ke peringkat kebangsaan.

5. The Point Men [Tayangan Perdana]

30 September, 10 malam, tvN Movies (Saluran 416 HD). Seorang diplomat dan ejen NIS dari Korea membentuk kumpulan yang sering berbalah persefahaman namun harus menyelamatkan pelancong Korea yang telah terperangkap dan dijadikan tebusan oleh kumpulan pelampau di Afghanistan.

Post a Comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.