Lunch Laksa Tapau

Sunday 3 September 2023


Jumaat minggu lepas Managing Partner belanja makan laksa untuk makan tengahari jadi tak payah fikir nak makan dekat mana. Laksa ni dia sendiri yang cari, PA dia tolong order je dalam 20 bungkus laksa untuk Oasis dengan HQ.

Jarang lah I nak makan laksa masa lunch sebab semangkuk tu tak cukup. Makan pukul 1 japgi pukul 3 dah mencari makanan berat yang lain. Tapi bila tengok Ms Liyana tuang dalam mangkuk, banyak kemain laksa dia sampai penuh satu mangkuk. Kuah laksa dia pekat, isi dekat dalam pun banyak. Ada laksa, bawang, cili, timun, telur potong setengah dan limau nipis, 

Habis makan Laksa Tapau ni tersandar jadinya sebab kenyang sangat. Rasa berbaloi lah kalau order dari Laksa Tapau tapi tu lah, masa order ni order dalam jumlah yang banyak jadi tak tahu harga asal untuk satu bekas tu berapa. Tapi simpan je lah nombor tempahan dia untuk next reference - 018-2902293

1 comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.