Keputusan Pemenang Birthday Giveaway

Thursday 21 September 2023

Hi semua!

First of all, terima kasih sangat sebab join dan bagi ucapan sweet untuk birthday I bulan ni. Ada yang ingat birthday I 10 Ogos sebab tarikh tu I announce untuk giveaway tapi tidakkkk. Birthday I, 3 September lepas. I umumkan awal sebulan sebab nak tarikh akhir tu jatuh pada tarikh birthday tapi busy dengan hal lain sudahnya terlajak sampai 10 Ogos. 

Anyway, terima kasih yang bagi ucapan dan hadiah. I appreciate sangat. Maaf juga sebab lambat umumkan pemenang sebab ada banyak event sampai tak sempat nak belek pun blog. Ni pun curi update sebab line cable rosak dekat office haha. 

Okay untuk pemenang, I pilih berdasarkan kreativiti masing-masing tapi jangan risau, semua dapat hadiah sebab penyertaan tak ramai pun. 

Pemenang RM5

1. Honeybie

2. Rabia

3. Syafiqah Hatta

4. Sii Nurul

5. Tiara Sapphire

6. Syikin Razali

7. Sharhanah

8. Syazni Rahim

9. Dear Anies

10. Kasihku Amani

11. Suria Amanda

12. Mamapipie

13. Naim (PemudaTTBC)

14. Sheila Arshad

15. Cik Nor (saranur74)

16. Syuhada Salleh

Pemenang Khas

1. Cuya

Memandangkan Cuya craving Kepci atau Mekdi dalam ucapan dia, kita belanja lah satu set Kepci. Bukan I je terhibur baca entri dia, orang lain pun rasa seronok sekali. Jadi fair lah kalau I bagi hadiah special sikit kan? Terima kasih dan tahniah Cuya :)

2. Mummy Ayu 

Terima kasih Kak Ayu untuk ucapannya, kita yang baca pun rasa happy. Nanti saya belanja kopi tau. Akak komen je nak kopi apa nanti sampai la tu hihi

Kepada semua pemenang, boleh share nama penuh, nama bank dengan no akaun. Tinggalkan je di bahagian komen, nanti masuk lah tu hadiahnya. 

16 comments

  1. wahhh... tq tq sbb pilih MA sbg one of the winner.. congrats utk Cuya & congrats tuk semua juga.. Happy belated birthday once again...
    coffee.. i like.. MA ok je apa2 coffee pun... but nowadays more ngan Zus la...iced capucino my fav of coz... tq sekali lagi..and moga dimurahkan rezeki .. aamiin

    ReplyDelete
  2. yeyy tahniah semua pemenang.. tq farhana pilih mama https://www.mamapipie.com/2023/09/yey-terpilih-antara-pemenang-birthday.html

    ReplyDelete
  3. Done hantar detail dekat email.. :)

    ReplyDelete
  4. Eh eh...ada nama akak erk...hehehe..

    ReplyDelete
  5. Terima kasih dan tahniah kepada semua :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah, tahniah kepada semua pemenang...

    ReplyDelete
  7. entri penghargaan https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2023/09/menang-giveaway-bulan-september.html

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah thank you Farhana 😍

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah... terima kasih🫰butiran sy dah hntr kt emel

    ReplyDelete
  10. Semoga dimurahkan rezeki selalu buat farhana... Sy dah email ya

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.