Surprise Party KFC

Thursday 5 September 2019

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA



Bulan lepas agak terkejut bila dapat Direct Message dekat Twitter dari KFC bila dia invite ke surprise party bertempat di HQ KFC, VSQ KFC di Kelana Jaya jam 7.30 malam. Lepas habis kerja terus gerak pergi sana sebab takut stuck dalam jam.

Dalam invitation tu boleh agak lah sebab Zinger Double Down sebab tweet tahun 2017 mention pasal menu ni dengan Krushers. Agak mencabar jugak nak sampai ke HQ ni sebab jam teruk sangat. Nasib baik tak sesat. 


Dah sampai kena isi attendance form lepastu pilih lah seat dekat luar sementara tunggu party start. 


Menyembang, minum, bergambar je lah sementara tunggu party start. Nak pergi tempat lain pun tak boleh sebab kawasan ni agak sunyi lah. 


 Tengah sakan menyembang tiba-tiba je ada yang jerit SURPRISE!!!!

Rupanya hos party malam tu Nabil dengan Angah. Dalam invitation tu tak ada pun tuls pasal artis jemputan. Memang bergilir lah ambil gambar sampai puas.



Lepas dah habis bergambar Nabil dah pesan, naik atas cari tweet masing-masing dekat atas meja. Not sure what that means tapi bergegas jugak lah naik sebab dah lapar sebenarnya. 


Dah jumpaaaaaa!


See, betul lah apa yang I teka masa dapat invitation tu. KFC nak launch Zinger Double Down lepas muncul sekejap tahun 2017 lepas I tweet request menu ni.


Its time to makannnnn! See how big the box is? Sebab Zinger Double Down ni pun sejenis yang besar jugak. Sekali makan confirm kenyang sampai esok. 


Nak tahu apa ada dalam tu? Tadaaaaaa



Ada Zinger Double Down, napkin dan apron supaya tak kotor baju bila makan ZDD ni. KFC siap bagi manual lagi macam mana nak makan ZDD.

Sesi makan bermula, even Nabil dengan Angah join rasmikan Zinger Double Down ni. Invitation surprise party malam tu untuk 10 twitter owner yang tweet pasal Zinger Double Down dan juga 10 orang blogger untuk promote  ZDD. 


Tak cukup dengan ZDD, KFC jamu kitorang dengan ayam goreng KFC, fries, cheesy wedges, nudget, crispy tenders dan soft drinks. Mintak je semua boleh dapat malam tu.


Siapa yang dah habis makan dijemput untuk join game di mana semua peserta kena tutup mata dan makan lagi satu ZDD. Thank God I makan tak habis, kalau tak boleh meletup perut makan dua ZDD. siapa yang berjaya habiskan boleh menang RM300 tunai.  


Dah habis main game, main soal jawab dan menang goodies bag KFC. Punya lah kenyang sangat sampai tak mampu pun nak jawab soalan Nabil tanya padahal banyak soalan yang tahu jawapan. Rugi la sebab terlepas menang tumblr limited edition KFC.


Surprise party ni berakhir dengan sesi pasang badge ZDD dan bergambar dengan Nabil & Angah. Badge ZDD agak kecil ye, Kecewa lah sebab takde logo KFC ataupun ZDD. Kalau orang tengok mesti diorang ingat badge biasa padahal fans tegar ZDD je boleh dapat tau!


I dah pakai badge tu tapi tak nampak pun kan dalam gambar ni. Haihhhh sedih!

Sebelum balik ada sesi bergambar sampai lebam.




Hasil tangkapan di KFC :


What a night lah I must say, happy sebab terpilih jadi top fans Zinger Double Down, happy sebab dapat bergelak sakan dengan Nabil & Angah, happy sebab jumpa kawan blogger yang lain, happy sebab dapat appreciation dari KFC sampai macamni sekali. 

Overall memang happy sangat lah malam tu. Selang beberapa hari lepas tu, Zinger Double Down keluar di semua franchise KFC. Soooo happy boleh makan ZDD tanpa risau dah lepas ni. Thank you KFC for making my wish come true. Much love!

10 comments

  1. Lepas baca post nie, rasa macam nak pergi terus KFC makan Zinger Double Down..terliur ayam goreng kfc.

    ReplyDelete
  2. Bestnyaaa! Okay esok nak pergi beli Zinger Double Down.

    ReplyDelete
  3. wah bestnya sis :D untung sis ya and tahniah sebab terpilih

    ReplyDelete
  4. terus rs nak cuba ZDD..lagi2 bila tengok gambar2 tu..hehe

    ReplyDelete
  5. Wah.. Tak sangka KFC buat penghargaan sampai macam ini.. Baguslah marketing dia..

    ReplyDelete
  6. wahh bestnyaa . beruntung korang

    ReplyDelete
  7. Tahniah! nampak happeningnya tu.
    Tuah peminat ZDD ;-)

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.