Sunday, 29 September 2019

Lirik Lagu Menangkah Cinta - Erra Fazira

Dah lama Erra tak keluarkan single. Suara Erra antara fav jugak lah nak dengar. Even TokRam pun kata suara dia berkualiti. 

Single genre balada ni hasil gubahan Hafiz Hamidun dan Imran Aiman. Lagu asal sebenarnya genre dan melodi lain tapi sebab finalize nak Erra yang nyanyi so both tukar lirik dengan melodi supaya ngam dengan Erra. 


For me, lagu ni tak la best sangat but untuk fans Erra mungkin bermakna sebab Erra memang tuju untuk fans dia. Yang belum dengar boleh klik dekat sini


LIRIK LAGU MENANGKAH CINTA
Artis : Eraa Fazira
Komposer : Hafiz Hamidun
Lirik : Imran Aiman
Studio : Sony Music

Memang cinta pernah berbunga
Dengan dia yang sering memuja
Janji menyulam mimpi yang sama
Menikmati bahagia

Dalam detik berganti waktu 
Musim terus berlalu pergi 
Dia dan aku terus bersama
Namun terasa masih sendiri

Tapi kerana pasrah
Aku terus bertahan
Walau hati mula terluka
Dan janji dipersia
'
Jadi berhentilah mengharap
Untuk peroleh cinta dariku
Biar saja dia tentukan
Jalannya bahagia dalam cinta

Menolak cinta kau beri
Bukan sebab aku membenci
Tapi hati ini sudah hilang rasa
Menyayangi

Tiada cinta ku dapat
Walau puas aku pertahan
Sangka cinta pasti menang
Menangkah Cinta?

1 comment:

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.