Meriahkan Raya dengan Ziemann Cake Setaraf Hotel 6 Bintang!

Friday 22 May 2020

Lebaran tahun ni ramai yang terkurung di rumah disebabkan wabak virus covid-19 kan? Tapi tak semestinya kita harus bersedih dengan raya versi new normal ni. Tambah pula bila ada penyeri pelbagai rasa yang sedap dan berkualiti dengan harga yang murah sahaja dari Ziemann Cake!

No photo description available.

Uniknya kesemua kek dari Ziemann Cake ni adalah kebolehan Chef yang dilatih di negara Switzerland dengan 'Killer Recipe' yang pasti membuat sesiapa saja ketagih dengan kelazatannya. Tak kisahlah makan seorang bila menonton drama dan movie kegemaran ataupun berkongsi dengan keluarga, kek Ziemann pasti tak mengecewakan!


Fun fact tentang coklat bila minuman coklat dianggap minuman mewah pada abad ke-15 dan dikatakan setanding dengan minuman di Starbucks. Minuman coklat dianggap sebagai symbol kemewahan, kekayaan dan kuasa tapi zaman sekarang dah boleh rasa kemewahan tu dengan harga murah sahaja!

Antara kek setaraf hotel 6 bintang yang disajikan di Ziemann Cake adalah

i. MELTED CHOCOLATE CAKE
 

Nikmatilah kemewahan rasa chocolate yang tulen di bahagian luar dan juga di dalam. Chocolate yang ditempa dengan penuh teliti supaya mendapat tekstur yang terbaik untuk dihidangkan kepada anda. Peminat kek coklat wajib hilangkan stress dek perintah berkurung dengan kelazatan kek yang mencair di dalam mulut ni. Boleh dinikmati secara kosong ataupun dengan buahan atau kacang fav you guys. Cara mana sekalipun tetap sedap! 

ii. INDULGENCE CHOCOLATE MOUSSE CAKE


Disaluti Belgium  Chocolate diluar dan dilimpahi dengan chocolate mousse yang sangat RICH AND CREAMY di dalamnya. Sehebat Ice Cream Cake! Jangan terkejut kalau kek Indulgence Chocolate Mousse ni adalah pilihan utama hotel-hotel terkemuka. Sesuai sangat kalau dijadikan surprise gift buat yang tersayang kan?

iii. TRADITIONAL BRITISH CARROT CAKE



Begitu moist dan penuh dengan bahan utamanya carrot, walnut dan bahan-bahan terpilih yang lain bersama topping lemon cream cheese yang 'zest' dan mewah. Dijamin kelazatan dan keenakan yang tidak akan dijumpai dimana-mana selain dari Ziemann. Ini adalah secret - recipe Ziemann buat penggemar kek di luar sana.

Sempena Hari Raya Aidilfitri yang bakal berkunjung tiba ni, Ziemann Cake buat Pakej Combo Raya dengan pilihan gabungan 3 kek - MELTED CHOCOLATE CAKE, INDULGENCE CHOCOLATE MOUSSE CAKE dan TRADITIONAL BRITISH CARROT CAKE! Sebab Ziemann tahu mesti ramai yang tak dapat nak pilih yang mana lagi sedap kan?!



Untuk pakej Combo Raya dengan small slice 2 kek pilihan hati boleh dibeli dengan harga semurah RM95 dan regular size 2 kek pilihan eksklusif berharga RM105 sahaja. Bukan selalu nak dapat peluang macam ni dari Ziemann! Beli kek dekat hotel pun belum tentu ada pakej kombo macam ni.

Tak cukup dengan pakej Combo Raya ni, Ziemann juga ada buat service tambahan seperti kirim kad raya dengan tambahan caj sebanyak RM5 sahaja! Pakej Combo Raya ni boleh dijadikan surprise gift dengan hand-writing ucapan di atas kek buat yang tersayang masa raya nanti atau pengganti diri yang tak dapat pulang beraya disebabkan Perintah Kawalan Pergerakan. Ziemann faham pergerakan terbatas jadi mereka bergerak untuk anda.

Untuk delivery adalah sekitar kawasan Kuala Lumpur, Selangor dan juga Wilayah Persekutuan Putrajaya dan caj delivery berbeza mengikut kawasan.

Katak kenyang lalu tertidur
Gajah pitam lantas terjatuh
Andai tak sampai tangan menghulur
Ziemann datang hulur kek dari jauh

Ziemann ada juga menjual chocolate spread berkualiti, kek gula hangus, Almond Dragees dan produk-produk chocolate untuk peminat chocolate premium dengan rasa mewah. Nak tahu lebih banyak lagi tentang Ziemann atau untuk tempahan boleh klik link whatsapp di bawah atau pergi ke official account social media Ziemann.


Klik untuk order :
.
www.wasap.my/60193489630/ZiemannCakeRaya
www.wasap.my/60193489630/ZiemannCakeRaya
www.wasap.my/60193489630/ZiemannCakeRaya

Facebook : www.facebook.com/ZiemannOfficial
Instagram : www.instagram.com/ziemann.official
YouTube : Ziemann Official

21 comments

  1. bah terliur tinguk kek sedapppppnya.

    ReplyDelete
  2. nampak sedap. macam secret recipe la kan

    ReplyDelete
  3. memg fav kek-kek ni, nmpk gmbr mcm dh setnding SR dh kuality keknya

    ReplyDelete
  4. wahhh!! cake sedap2 belaka

    ReplyDelete
  5. Nampak menarik je kek dia. Boleh la nanti nak usha kek ni. Suka makan kek tapi suka buttercake ajer.

    ReplyDelete
  6. Wahh memang nampak high class sungguh kek-kek ni. Tapi harga berpatutan gak tu. Yumms!

    ReplyDelete
  7. Nampak sedap cokelat kek Ziemann ni...blm pernah cuba sbb baru tau.

    ReplyDelete
  8. Nampak sedap betul melted chocolate cake tu.. heaven! Nanti nak cuba
    ~Salam perkenalan dari Fara Sofea Dot Com..

    ReplyDelete
  9. Ternampak plak kek gula hangus tu - terus Rawlins teringin. Nak kena tempah gak ke camne nie? Adush. Hahaha

    ReplyDelete
  10. This is the first time I heard about this cafe. But looking at the cake pictures you shared, I can see why this cafe is awesome. Thank you for sharing.

    ReplyDelete
  11. Hamboi.. kemain pantun Farhana.. hehehe..
    sedap keknya.. Kalau dekat boleh jyga mengorder..

    ReplyDelete
  12. Semua kek nampak sedap. Untung yang tinggal dia area yang dorang cover boleh order dan delivery sampai rumah. Tapi kan kek yang last tu legend sangat. Favourite!

    ReplyDelete
  13. sedap nampak yg gula hangus tu. raya2 ni suka la makan sweet2 kan

    ReplyDelete
  14. Dalam banyak banyak kek tu kan, tertarik dengan kek gula hangus tu la.
    Hahahha..
    My favourite kek.
    Sedapnyaaaaa..
    Selalu makan mak buat. Diri sendiri teringin nak makan.
    Bila la nak belajar buat sendiri ni.

    ReplyDelete
  15. terliur pulak tengok gambar-gambar kek ni. berbaloi ni nak beli buat raya kan.

    ReplyDelete
  16. Makkk uiii sedapnyaa lahaiii...ni kalau order, mau tak jamu tetamu, tuan rumah yang bedal licin hahahaha

    ReplyDelete
  17. Untuk kek yang bertaraf 6 Bintang dengan harga tu boleh dikatakan murah jugak tu!

    ReplyDelete
  18. Sebenarnya semua jenis kek bertaraf hotel atau dari kedai2 kek mmg sedap dan harga pun ikut jenis kek

    ReplyDelete
  19. Aduii nape kek dia semua nampak sedap. Terliur kita tgk wak. Harga dia pun not bad la. Nmpk mcm berbaloi je kalau beli.

    ReplyDelete
  20. Wahhhh harga not bad. Tapi akak suka tu. Kek Gula Hangus. Sarang dia tuuuuuu. Fuhhhh nak order sekarang!

    ReplyDelete
  21. Omg.. kek kek dia semua sedap, sis paling tempted nak try their TRADITIONAL BRITISH CARROT CAKE.

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.