Lirik Lagu Picisan - Adzrin

Thursday 26 September 2019

Belum move on dengan debut single Adzrin, Bukan Yang Terbaik, dah keluar single yang kedua karya Amylea dengan Farouk. Bertuah sangat Adzrin dapat lagu genre balada melankolik ni sebab gabungan dua nama ni memang ada magis tersendiri.


Since tak layan Bigstage, so tak tahu lah single ni untuk task minggu ni ataupun memang release officially. Sebab single ni baru tahu Adzrin masuk Bigstage. Good luck and all the best for you. Anyway, siapa yang belum dengar boleh klik sini:


LIRIK LAGU PICISAN
Artis : Adzrin
Komposer : Farouk Roman
Lirik : Amylea Azizan
Studio: Rocketfuel Networks
Publisher : Nova Music 

Dah puas coba membukti janji
tiap yg tersakiti mengirimkan benci

Detik mula berlalu tinggalkanku
siapkah diriku
menelan silapku

Dan kini tinggal lah
diriku yg tak punya apa lagi
tiada kan percaya
cintaku yang picisan 

Entah apa lagi 
akan terus menghukum dan memburuku 
sepertinya aku yg tak jemu menghancurkan

Masih ku mencuba tuk membukti hati
Takkan kau mengerti
Semua rasa

5 comments

  1. ohh ni ke adzrin nya. dok dgaq jugak dkt radio dok sebutt adzrin2. tak kenal hehe lirik dia mmg ada la amylea vibes tu. sbb ain mmg minat amylea. Lirik dia suara dia fuhh topp

    ReplyDelete
  2. penyanyi- penyanyi baru ni memang akak tak berapa kenal sangat, lagu baru lagi lah jarang-jarang dengar

    ReplyDelete
  3. kita layan big stage. mmg berharap sgt adzrin nie menang untuk big stage season 2 :) sgt berbakat

    ReplyDelete
  4. nyanyi kan kak ana ciket FJ hehe :)

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.